דף הבית » איך קוראים » מה שמו של ארנב מצויר?

מה שמו של ארנב מצויר?

מה שמו של ארנב מצויר?

מה שמו של ארנב מצויר?

ארנבות מצוירות היו עיקר בתרבות הפופולרית במשך עשרות שנים. מבאגס באני ועד פיטר ראביט, החברים הפרוותיים האלה מבדרים ילדים ומבוגרים כאחד במשך דורות. אבל מה השמות של כמה מהארנבות המצוירות האייקוניות ביותר? המשך לקרוא כדי לגלות.

באגס באני

באגס באני הוא אחד הארנבים המצוירים האיקוניים ביותר בכל הזמנים. הוא הופיע לראשונה ב-1940 בסרט הקצר "ארנבת פראית" ומאז הוא דמות אהובה. המשפט שלו, "מה קורה, דוק?", משמש עד היום. שמו האמיתי של באגס באני הוא למעשה "באגים" והוא ידוע בשנינותו ובערמומיותו.

טמפר

Thumper הוא ארנב מהסרט הקלאסי של דיסני "במבי". הוא ארנב צעיר מלא באנרגיה ואוהב לקפוץ. שמו האמיתי הוא למעשה "Thumper" והוא ידוע באישיותו העליזה והשובבה. Thumper הוא חבר נהדר לבמבי והוא תמיד שם כדי להושיט יד.

פיטר ארנב

פיטר ראביט הוא דמות אהובה מסדרת ספרי הילדים הקלאסית מאת ביאטריקס פוטר. הוא ארנב שובב שאוהב להסתבך בצרות. שמו האמיתי הוא למעשה "פיטר ארנב" והוא ידוע ברוח ההרפתקנות שלו ובאהבתו לגזר. פיטר ראביט הוא דמות קלאסית שמשעשעת ילדים במשך דורות.

רוג'ר ראביט

רוג'ר ראביט הוא ארנב מצויר מהסרט "מי הפליל את רוג'ר ראביט" משנת 1988. הוא דמות מצוירת המופללת לרצח וחייבת להוכיח את חפותו. שמו האמיתי הוא למעשה "רוג'ר ראביט" והוא ידוע בתעלוליו המטורפים ובאישיותו המטורפת. רוג'ר ראביט הוא דמות אהובה שמשעשעת את הקהל כבר עשרות שנים.

ארנבות מצוירות בולטים אחרים

ישנם ארנבים מצוירים רבים אחרים שמשעשעים את הקהל במשך שנים. הנה רשימה של כמה מהארנבות המצוירות האייקוניות ביותר:

  • ברר ארנב (מסיפורי הדוד רמוס)
  • ארנבת (מסיפורי איזופוס)
  • הייזל (מתוך סרט הקומיקס "פו הדוב")
  • ארנב (מסיפורי פו הדוב)
  • ארנב (מסיפורי עליסה בארץ הפלאות)
  • טאקר (מתוך רצועת הקומיקס "בוטנים")

הארנבים המצוירים הללו מבדרים את הקהל במשך דורות וימשיכו לעשות זאת עוד שנים רבות. בין אם אתה מעריץ של באגס באני, טמפר, פיטר ראביט או רוג'ר ראביט, לחברים הפרוותיים האלה תמיד יהיה מקום מיוחד בליבנו.

ארנבות מצוירות היו עיקר בתרבות הפופולרית במשך עשרות שנים. מבאגס באני ועד פיטר ראביט, החברים הפרוותיים האלה מבדרים ילדים ומבוגרים כאחד במשך דורות. בין אם אתה מעריץ של באגס באני, ת'אמפר, פיטר ראביט או רוג'ר ראביט, לארנבות המצוירות האייקוניות האלה תמיד יהיה מקום מיוחד בליבנו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן