דף הבית » איך קוראים » מה שמו של אביו של מייקל ג'קסון?

מה שמו של אביו של מייקל ג'קסון?

מה שמו של אביו של מייקל ג'קסון?

מי היה ג'וזף ג'קסון?

ג'וזף ג'קסון נולד בארקנסו בשנת 1929. הוא היה הבכור מבין חמישה ילדים שנולדו לסמואל וקריסטל לי ג'קסון. יוסף היה עובד פלדה ומתאגרף, והיה לו מוניטין של משמעת קפדנית. הוא גם היה מוזיקאי מוכשר, ניגן בגיטרה ושר בלהקה מקומית. ג'וזף פגש את קתרין סקרוס ב-1949, והם נישאו ב-1950. נולדו להם עשרה ילדים יחד, ביניהם מייקל וג'נט ג'קסון. ג'וזף היה נוכחות חזקה במשפחת ג'קסון, והוא היה נחוש לוודא שלילדיו יהיו חיים טובים יותר ממנו.

ההשפעה של ג'וזף ג'קסון על מייקל

יוסף השפיע רבות על הקריירה של מייקל. הוא זה שדחף את מייקל לעסוק במוזיקה, והוא זה שהקים את ג'קסון 5. הוא גם זה שניהל משא ומתן על חוזה התקליטים הראשון של מייקל עם מוטאון. ג'וזף היה אב תובעני, והוא היה ידוע במשמעת הנוקשה שלו. . הוא נודע גם במזגו, והוא לא חשש להפעיל ענישה פיזית. למרות זאת, מייקל תמיד זיכה את אביו על הצלחתו.

השנים האחרונות של ג'וזף ג'קסון

שנותיו המאוחרות של ג'וזף ג'קסון היו בסימן טרגדיה. בשנת 1994, מיכאל הואשם בהטרדת ילדים, וג'וזף הואשם בהיותו אב מתעלל. בשנת 1997, מיכאל זוכה מכל האישומים, אך הנזק למשפחה נעשה. בריאותו של יוסף החלה לרדת בסוף שנות ה-90, והוא לקה בשבץ מוחי בשנת 2006. הוא נפטר בשנת 2018 בגיל 89.

מורשתו של ג'וזף ג'קסון

מורשתו של ג'וזף ג'קסון היא הצלחה וטרגדיה כאחד. הוא השפיע רבות על הקריירה של מייקל, והוא היה אחראי על השקת ג'קסון 5. הוא גם היה אב תובעני, והמשמעת הנוקשה שלו נתפסה לעתים קרובות כפוגענית. למרות פגמיו, ג'וזף ג'קסון היה דמות מרכזית בתעשיית המוזיקה . הוא היה הכוח המניע מאחורי הצלחתו של מייקל, והוא השפיע רבות על מלך הפופ.

טייק אווי מפתח

  • ג'וזף ג'קסון נולד בארקנסו ב-1929.
  • הוא היה עובד פלדה ומתאגרף, והיה לו מוניטין של משמעת קפדנית.
  • ג'וזף השפיע רבות על הקריירה של מייקל, והוא היה אחראי על השקת ה- Jackson 5.
  • שנותיו המאוחרות של יוסף היו בסימן טרגדיה, והוא נפטר ב-2018 בגיל 89.
  • מורשתו של ג'וזף ג'קסון היא הצלחה וטרגדיה כאחד.

ג'וזף ג'קסון היה דמות מרכזית בתעשיית המוזיקה, והוא היה הכוח המניע מאחורי הצלחתו של מייקל. הוא היה אב תובעני, והמשמעת הנוקשה שלו נתפסה לעתים קרובות כפוגענית. למרות פגמיו, ג'וזף ג'קסון השפיע רבות על מלך הפופ, ומורשתו תמשיך לחיות לדורות הבאים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן