דף הבית » איך קוראים » מה שמו של אביו של ד"ר ירון סרי?

מה שמו של אביו של ד"ר ירון סרי?

מה שמו של אביו של ד"ר ירון סרי?

מי זה ד"ר ירון סרי?

ד"ר ירון סרי הוא רופא וחוקר ישראלי שתרם תרומה משמעותית לתחום הרפואי. הוא פרופסור באוניברסיטה העברית בירושלים ומנהל המכון למחקר רפואי באותה אוניברסיטה. הוא פרסם מאמרים רבים בתחומי חקר הסרטן, אימונולוגיה ומחלות זיהומיות. הוא גם חבר באקדמיה הישראלית למדעים ומדעי הרוח.

מה שמו של אביו של ד"ר ירון סרי?

אביו של ד"ר ירון סרי הוא ד"ר אברהם סרי. הוא פרופסור בדימוס למתמטיקה בטכניון-מכון טכנולוגי בחיפה, ישראל. הוא גם חבר באקדמיה הישראלית למדעים ומדעי הרוח.

הקריירה של ד"ר אברהם סרי

לד"ר אברהם סרי הייתה קריירה ארוכה ומכובדת במתמטיקה. הוא פרסם מאמרים רבים בתחומי האלגברה, תורת המספרים והקומבינטוריקה. הוא גם שימש כפרופסור בטכניון-מכון טכנולוגי לישראל מאז שנות ה-70.

תרומותיו של ד"ר אברהם סרי למתמטיקה

ד"ר אברהם סרי תרם תרומה משמעותית למתמטיקה. הוא ידוע בעיקר בזכות עבודתו על תורת העקומות האלגבריות ותורת המשטחים האלגבריים. הוא גם תרם תרומות חשובות לתיאוריה של שדות מספרים אלגבריים.

תחומי עניין אחרים של ד"ר אברהם סרי

בנוסף לעבודתו במתמטיקה, ד"ר אברהם סרי הוא גם אספן נלהב של ספרים וכתבי יד נדירים. יש לו אוסף גדול של ספרים וכתבי יד נדירים מימי הביניים והרנסנס. הוא גם אספן נלהב של מטבעות ובולים.

מורשתו של ד"ר אברהם סרי

לד"ר אברהם סרי הייתה קריירה ארוכה ומכובדת במתמטיקה. הוא ידוע בעיקר בזכות עבודתו על תורת העקומות האלגבריות ותורת המשטחים האלגבריים. הוא גם תרם תרומות חשובות לתיאוריה של שדות מספרים אלגבריים. הוא גם אספן נלהב של ספרים וכתבי יד נדירים, מטבעות ובולים.

סיכום

ד"ר ירון סרי הוא רופא וחוקר ישראלי שתרם תרומה משמעותית לתחום הרפואי. אביו הוא ד"ר אברהם סרי, פרופסור בדימוס למתמטיקה בטכניון-המכון הטכנולוגי בחיפה, ישראל. לד"ר אברהם סרי קריירה ארוכה ומכובדת במתמטיקה והוא ידוע בעיקר בזכות עבודתו על תורת העקומות האלגבריות ותורת המשטחים האלגבריים. הוא גם אספן נלהב של ספרים וכתבי יד נדירים, מטבעות ובולים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן