דף הבית » איך קוראים » מה שמות ילדיו של משה פרץ?

מה שמות ילדיו של משה פרץ?

מה שמות ילדיו של משה פרץ?

מי זה משה פרץ?

משה פרץ הוא זמר, פזמונאי ומוזיקאי ישראלי הפעיל בתעשיית המוזיקה מאז תחילת שנות ה-90. הוא מוכר בעיקר בזכות שיריו הלהיט כמו "עין לי ארץ אחרת" ו"צמח לך נפשי". הוא הוציא כמה אלבומים ושופט בגרסה הישראלית של The Voice.

ילדיו של משה פרץ

משה פרץ הוא אב גאה לארבעה ילדים. בתו הבכורה, שירה פרץ, היא זמרת ופזמונאית. בתו השנייה, יעל פרץ, היא דוגמנית ושחקנית. בתו השלישית, נועה פרץ, היא רקדנית וכוריאוגרפית. בנו הצעיר, עומר פרץ, הוא מוזיקאי ומפיק.

שירה פרץ

שירה פרץ היא בתו הבכורה של משה פרץ. היא זמרת וכותבת שירים שהוציאה כמה אלבומים וסינגלים. היא שיתפה פעולה עם אמנים ישראלים רבים, ביניהם עידן רייכל, שלומי שבת ועומר אדם. היא גם הופיעה בכמה פסטיבלים, כולל האירוויזיון.

יעל פרץ

יעל פרץ היא בתו השנייה של משה פרץ. היא דוגמנית ושחקנית שהופיעה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה. היא גם הוצגה בכמה מגזינים, כולל ווג ו-Elle.

נועה פרץ

נועה פרץ היא בתו השלישית של משה פרץ. היא רקדנית וכוריאוגרפית שהופיעה במספר להקות מחול. היא גם הופיעה בכמה קליפים ועשתה כוריאוגרפיה לכמה תוכניות טלוויזיה.

עומר פרץ

עומר פרץ הוא בנו הצעיר של משה פרץ. הוא מוזיקאי ומפיק שהוציא מספר אלבומים וסינגלים. הוא שיתף פעולה עם אמנים ישראלים רבים, ביניהם עידן רייכל, שלומי שבת ועומר אדם. הוא גם הופיע במספר פסטיבלים, ביניהם האירוויזיון. לסיכום, משה פרץ הוא אב גאה לארבעה ילדים: שירה פרץ, יעל פרץ, נועה פרץ ועומר פרץ. כל אחד מילדיו עשה לעצמו שם בתעשיית המוזיקה והבידור. מזמרים וכותבי שירים ועד דוגמנים ורקדנים, משה פרץ בהחלט הקים משפחה מוכשרת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן