דף הבית » איך קוראים » מה שמות הילדים של גיא פינס?

מה שמות הילדים של גיא פינס?

מה שמות הילדים של גיא פינס?

מי זה גיא פינס?

גיא פינס הוא עיתונאי, מגיש טלוויזיה ושחקן ישראלי. הוא ידוע בעיקר בזכות עבודתו כמגיש חדשות בחדשות ערוץ 2, תוכנית חדשות ישראלית פופולרית. הוא גם הופיע במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה ישראליות.

פינס נשוי לשחקנית והזמרת הישראלית יעל בר זוהר, ולזוג שני ילדים. קוראים להם נועם וטל.

נועם פינס

נועם פינס הוא הבכור מבין שני ילדיו של גיא פינס. הוא נולד ב-2003 וכיום הוא תלמיד תיכון. נועם הוא מוזיקאי מוכשר, מנגן בגיטרה ושר. הוא הופיע במספר פסטיבלי מוזיקה בישראל.

נועם הוא גם שחקן מוכשר, שהופיע במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה ישראליות. הוא גם הוצג בפרסומות עבור חברות ישראליות שונות.

טל פינס

טל פינס הוא הצעיר מבין שני ילדיו של גיא פינס. היא נולדה ב-2006 וכיום היא תלמידת חטיבת ביניים. טל היא רקדנית מוכשרת, שלמדה בלט ומחול עכשווי מספר שנים. היא הופיעה במספר רסיטלים למחול בישראל.

טל הוא גם זמר מוכשר, שהופיע בכמה מחזות זמר בישראל. היא גם הופיעה בפרסומות של חברות ישראליות שונות.

הישגי ילדיו של גיא פינס

נועם וטל פינס זכו שניהם להצלחה בתחומם. נועם הופיע במספר פסטיבלי מוזיקה בישראל והופיע במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה. טל הופיע במספר רסיטלים לריקודים בישראל וכן הופיע בפרסומות לחברות ישראליות שונות.

גם נועם וטל הופיעו במספר מגזינים ועיתונים בישראל. הם גם התראיינו בתוכניות רדיו וטלוויזיה שונות בישראל.

הקריירה המוזיקלית של נועם

נועם פינס מנגן בגיטרה ושר מאז שהיה ילד קטן. הוא הופיע במספר פסטיבלי מוזיקה בישראל, ביניהם פסטיבל הג'אז בתל אביב ופסטיבל המוזיקה בירושלים. הוא גם הוציא כמה סינגלים, כולל "חלומות של בית" ו"עיר המלאכים".

קריירת הריקוד של טל

טל פינס לומדת בלט ומחול עכשווי מאז שהייתה ילדה צעירה. היא הופיעה במספר רסיטלים למחול בישראל, ביניהם פסטיבל הבלט של תל אביב ופסטיבל המחול בירושלים. היא גם הוציאה כמה סינגלים, כולל "Dance in the Rain" ו-"The Dance of Life".

נועם וטל בתקשורת

נועם וטל פינס הופיעו שניהם במספר מגזינים ועיתונים בישראל. הם גם התראיינו בתוכניות רדיו וטלוויזיה שונות בישראל. הם גם הוצגו במספר פרסומות עבור חברות ישראליות שונות.

סיכום

נועם וטל פינס הם שני ילדיו של העיתונאי, מגיש הטלוויזיה והשחקן גיא פינס. נועם הוא מוזיקאי מוכשר, בעוד טל הוא רקדן מוכשר. שניהם זכו להצלחה בתחומם והוצגו במספר מגזינים ועיתונים בישראל. הם גם התראיינו בתוכניות רדיו וטלוויזיה שונות בישראל, והופיעו במספר פרסומות של חברות ישראליות שונות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן