דף הבית » איך קוראים » מה שמה של שירה שטינבוך?

מה שמה של שירה שטינבוך?

מה שמה של שירה שטינבוך?

מי זאת שירה שטינבוך?

שירה שטינבוך היא זמרת-יוצרת, שחקנית ודוגמנית ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות סינגל הלהיט שלה "כל העולם כולו", שיצא ב-2018 והפך במהרה ללהיט מוביל. היא גם הופיעה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה, כולל סדרת הדרמה הישראלית "משפחה".

חיים מוקדמים וקריירה

שירה שטינבוך נולדה בירושלים בשנת 1993. היא החלה את דרכה כדוגמנית, והופיעה במספר מגזינים ופרסומות. לאחר מכן היא החלה להמשיך בקריירה במוזיקה, והוציאה את סינגל הבכורה שלה "כל העולם כלו" בשנת 2018. השיר הפך במהרה ללהיט, הגיע לראש המצעד הישראלי והקנה לה מועמדות לפרסי המוזיקה הישראלית.

קריירת משחק

בנוסף לקריירה המוזיקלית שלה, שירה שטינבוך עשתה גם קריירת משחק. היא הופיעה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה, כולל סדרת הדרמה הישראלית "משפחה". היא גם הופיעה במספר פרסומות וקליפים.

חיים אישיים

שירה שטינבוך רווקה כיום ומתגוררת בתל אביב. היא נוסעת נלהבת ונהנית לחקור תרבויות שונות. היא גם חובבת חיות ויש לה שני חתולים.

הישגים

שירה שטינבוך זכתה להצלחה גדולה בקריירה שלה. היא הוציאה כמה סינגלים להיטים, הופיעה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה, והייתה מועמדת למספר פרסים. היא גם הופיעה במספר מגזינים ופרסומות.

סיכום

שירה שטינבוך היא זמרת-יוצרת, שחקנית ודוגמנית ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות סינגל הלהיט שלה "כל העולם כולו", שיצא ב-2018 והפך במהרה ללהיט מוביל. היא גם הופיעה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה, כולל סדרת הדרמה הישראלית "משפחה". בנוסף לקריירה המוזיקלית שלה, שירה שטינבוך עשתה גם קריירת משחק, והופיעה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה, פרסומות וקליפים. היא זכתה להצלחה רבה בקריירה שלה, הוציאה כמה סינגלים להיטים, הופיעה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה, והייתה מועמדת למספר פרסים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן