דף הבית » איך קוראים » מה שמה של נקבת הצבי?

מה שמה של נקבת הצבי?

מה שמה של נקבת הצבי?

מבוא

צבאים הם מחזה נפוץ בחלקים רבים של העולם. הם נמצאים ביערות, בשטחי עשב, ואפילו באזורים פרבריים ועירוניים. הם בעלי חיים יפים הנערצים על ידי אנשים רבים. אבל האם אתה יודע את שמה של נקבת הצבי?

נקבת הצבי

נקבת הצבי נקראת איילה. השם "איילה" נגזר מהמילה האנגלית הישנה "dēor", שפירושה "חיה". זכר הצבי נקרא בוק. גם לבעלות וגם יש קרניים, אבל הקרניים של היעל גדולות ומרשימות יותר.

מאפיינים של עושה

האם הם בדרך כלל קטנים יותר מדולרים ויש להם מעילים בהירים יותר. הם גם ביישנים יותר ופחות אגרסיביים מדולרים. איילים הם גם בעלי חיים חברתיים יותר ונוטים ליצור עדרים קטנים.

שִׁעתוּק

האם מגיע לבגרות מינית בסביבות גיל שנה. בעונת הרבייה, יעלים יתחרו על תשומת הלב של האיילים. לאחר מכן ה-Don's יבחרו את הכסף שנראה להם הכי אטרקטיבי. לאחר ההזדווגות, האיילה תלד עוף אחד עד שלושה לאחר תקופת הריון של כ-200 יום.

דִיאֵטָה

האיים הם אוכלי עשב וניזונים ממגוון צמחים, כולל עשבים, עלים, פירות ואגוזים. הם גם אוכלים קליפות עץ וזרדים. האם גם יאכל חרקים, כמו חגבים וצרצרים.

סיכום

נקבת הצבי נקראת איילה. האם הם בדרך כלל קטנים יותר מדולרים ויש להם מעילים בהירים יותר. הם גם ביישנים יותר ופחות אגרסיביים מדולרים. איילים הם גם בעלי חיים חברתיים יותר ונוטים ליצור עדרים קטנים. מגיע לבגרות מינית בסביבות גיל שנה וניזון ממגוון צמחים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן