דף הבית » איך קוראים » מה שמה של נועה קירל?

מה שמה של נועה קירל?

מה שמה של נועה קירל?

מי זאת נועה קירל?

נועה קירל היא זמרת ושחקנית פופ ישראלית. היא ידועה בעיקר בזכות סינגל הלהיט שלה "הבאיטה" שיצא בשנת 2020. כמו כן שיחקה במספר סרטים ישראלים, ביניהם "הבלתי שגרתיים" ו"הגננת".

מה שמה של נועה קירל?

שמה המלא של נועה קירל הוא נועה אליאורה קירל. היא נולדה בירושלים, ישראל, ב-7 באוגוסט 2003. הוריה שניהם אזרחים ישראלים ואביה מהנדס.

קריירת המוזיקה של נועה קירל

נועה קירל זכתה לראשונה לתהילה בישראל כשהוציאה את סינגל הבכורה שלה "הבאיטה" בשנת 2020. השיר הפך במהרה ללהיט והגיע לראש מצעד המוזיקה הישראלי. מאז הוציאה עוד כמה סינגלים, ביניהם "קמו שלי" ו"אני אוהב ותח". כמו כן הוציאה שני אלבומים, "קמו שלי" ו"אני אוהב ותח".

קריירת המשחק של נועה קירל

נועה קירל שיחקה גם במספר סרטים ישראלים. היא הופיעה לראשונה בסרט "הבלתי שגרתיים" ב-2018 ומאז הופיעה ב"הגננת" וב"תוכנית החתונה". היא הופיעה גם בסדרות הטלוויזיה "שתיסל" ו"פאודה".

החיים האישיים של נועה קירל

נועה קירל רווקה כיום ומתגוררת בתל אביב, ישראל. היא תלמידה בבית הספר לאמנויות הבמה בית צבי ולומדת משחק ושירה. היא גם חברה בקבוצת הפופ הישראלית "הקירלס". נועה קירל היא כוכבת פופ ושחקנית ישראלית שהפכה לשם דבר בארץ הולדתה. קוראים לה נועה אליאורה קירל והיא זכתה להצלחה גם במוזיקה וגם במשחק. למידע נוסף על נועה קירל והקריירה שלה, לחץ כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן