דף הבית » איך קוראים » מה שמה של לאסי?

מה שמה של לאסי?

מה שמה של לאסי?

מה שמה של לאסי?

לאסי היא דמות בדיונית אהובה שנוצרה על ידי אריק נייט בסיפור קצר שהורחב לצורת רומן והותאם לקולנוע בשנת 1943. הדמות הופיעה במספר רב של סרטים, תוכניות טלוויזיה, ספרים ורצועות קומיקס במהלך השנים. אבל מה השם של לאסי? התשובה היא ששמה המלא של לאסי הוא לאסי בוא הביתה. השם נוצר בהשראת הרומן בעל אותו השם שכתב אריק נייט. הרומן מספר את סיפורה של קולי מחוספס בשם לאסי שנמכרת על ידי משפחתה הענייה ועושה את דרכה חזרה הביתה במשך תקופה של חודשים.

ההיסטוריה של לאסי

דמותה של לאסי הוצגה לראשונה ברומן לאסי חזר הביתה משנת 1940. הרומן עובד לסרט ב-1943 וזכה להצלחה קופתית. לאחר הסרט, סדרה של סרטי המשך ותוכנית טלוויזיה שרצה מ-1954 עד 1973. דמותה של לאסי הוצגה על ידי מגוון קולי שונים לאורך השנים. המפורסם שבהם היה קולי זכר בשם פאל, שגילם את התפקיד של לאסי בסרט המקורי ובהמשך שלו. פאל הייתה בבעלותו של ראד וות'רוואקס, מאלף חיות בהוליווד.

לאסי בתרבות פופולרית

לאסי הפכה לדמות אהובה בתרבות הפופולרית. הדמות הופיעה במספר רב של סרטים, תוכניות טלוויזיה, ספרים ורצועות קומיקס במהלך השנים. הדמות הופיעה גם במשחקי וידאו, צעצועים וסחורות אחרות. הדמות של לאסי שימשה לקידום מגוון גורמים, כולל רווחת בעלי חיים והגנה על הסביבה. הדמות שימשה גם לקידום בעלות אחראית על חיות מחמד.

לאסי במדיה אחרת

בנוסף לסרטים ותוכניות טלוויזיה, לאסי הוצגה במגוון מדיות אחרות. הדמות הוצגה בספרים, רצועות קומיקס, משחקי וידאו וצעצועים. לאסי גם הוצגה במגוון קמפיינים פרסומיים.

השוואה מהירה

אופי שֵׁם כְּלֵי תִקְשׁוֹרֶת
נערה לאסי בוא הביתה סרטים, טלוויזיה, ספרים, קומיקס, משחקי וידאו, צעצועים, פרסום

לסיכום, לאסי היא דמות בדיונית אהובה שנוצרה על ידי אריק נייט ברומן משנת 1940. הדמות הופיעה במספר רב של סרטים, תוכניות טלוויזיה, ספרים ורצועות קומיקס במהלך השנים. שמה המלא של לאסי הוא Lassie Come-Home והדמות הוצגה על ידי מגוון קולי שונים במהלך השנים. הדמות שימשה גם לקידום מגוון גורמים, כולל רווחת בעלי חיים והגנת הסביבה. לאסי הוצגה גם במגוון מדיות אחרות, כולל ספרים, רצועות קומיקס, משחקי וידאו וצעצועים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן