דף הבית » איך קוראים » מה שמה של וייטנאם איירליינס?

מה שמה של וייטנאם איירליינס?

מה שמה של וייטנאם איירליינס?

מהי וייטנאם איירליינס?

וייטנאם איירליינס היא חברת הדגל הלאומית של וייטנאם, שבסיסה בהאנוי. חברת התעופה נוסדה בשנת 1956 והחלה לפעול באפריל 1989. זוהי חברת התעופה הגדולה במדינה, המפעילה צי של למעלה מ-80 מטוסים. וייטנאם איירליינס מפעילה טיסות פנים ובינלאומיות ליותר מ-60 יעדים ב-17 מדינות. חברת התעופה חברה בברית SkyTeam ויש לה הסכמי קוד שיתוף עם מספר חברות תעופה אחרות.

היסטוריה של וייטנאם איירליינס

Vietnam Airlines נוסדה בשנת 1956 בשם אייר וייטנאם. חברת התעופה הייתה בתחילה מיזם משותף בין ממשלת צפון וייטנאם ואייר פראנס. בשנת 1975 שונה שמה של חברת התעופה ויטנאם איירליינס. בשנת 1989 החלה חברת התעופה לפעול עם צי מטוסים מתוצרת ברית המועצות. בשנות ה-90 החלה וייטנאם איירליינס לחדש את הצי שלה, והחליפה את המטוסים המתוצרת הסובייטיים המזדקנים שלה במטוסי איירבוס ובואינג חדשים. חברת התעופה גם החלה להרחיב את הרשת שלה, והשיקה טיסות ליעדים באירופה, ארצות הברית ואוסטרליה.

צי וייטנאם איירליינס

וייטנאם איירליינס מפעילה צי של למעלה מ-80 מטוסים, כולל איירבוס A321, A320, A330 ומטוסי בואינג 787 דרימליינר. חברת התעופה גם מפעילה מספר מטוסים אזוריים, ביניהם ATR 72 ו-Bombardier Dash 8.

שירותי וייטנאם איירליינס

Vietnam Airlines מציעה מגוון שירותים לנוסעיה, כולל:

  • בידור בזמן טיסה
  • Wi-Fi על הסיפון
  • אוכל על הסיפון
  • גישה לטרקלין
  • עלייה עדיפות למטוס
  • כבודה מותרת

וייטנאם איירליינס מציעה גם תוכנית נאמנות, Golden Lotus Plus, המאפשרת לנוסעים לצבור נקודות על כל טיסה שהם לוקחים. ניתן לממש נקודות עבור טיסות, שדרוגים ותגמולים אחרים.

סיכום

וייטנאם איירליינס היא חברת הדגל הלאומית של וייטנאם. חברת התעופה נוסדה בשנת 1956 והחלה לפעול בשנת 1989. היא מפעילה צי של למעלה מ-80 מטוסים ומציעה טיסות ליותר מ-60 יעדים ב-17 מדינות. וייטנאם איירליינס מציעה מגוון שירותים לנוסעיה, לרבות בידור בטיסה, Wi-Fi על הסיפון, סעודות על הסיפון, גישה לטרקלין, עלייה עדיפות למטוס וחלוקת כבודה. חברת התעופה מציעה גם תוכנית נאמנות, Golden Lotus Plus, המאפשרת לנוסעים לצבור נקודות על כל טיסה שהם לוקחים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן