דף הבית » איך קוראים » מה שמה של החברה של ניאל הורן?

מה שמה של החברה של ניאל הורן?

מה שמה של החברה של ניאל הורן?

מי זה ניאל הורן?

ניאל הורן הוא זמר וכותב שירים אירי וחבר לשעבר בלהקת הבנים הפופולרית וואן דיירקשן. הוא הוציא שני אלבומי סולו, Flicker ו-Heartbreak Weather, וזכה להצלחה כאמן סולו. הוא גם המייסד של Modest! ניהול, חברה המספקת שירותי ניהול לאמנים.

מה זה צנוע! הַנהָלָה?

צָנוּעַ! ניהול היא חברה שהוקמה על ידי Niall Horan בשנת 2016. החברה מספקת שירותי ניהול לאמנים, לרבות פיתוח אמנים, שיווק וקידום. צָנוּעַ! מספק גם שירותים כגון ניהול סיורים, פרסום מוזיקה ואסטרטגיה דיגיטלית. החברה עבדה עם מגוון אמנים, כולל ניאל הורן, זארה לארסון וג'יימס ביי.

פיתוח אמן

צָנוּעַ! ההנהלה מספקת שירותי פיתוח אמנים ללקוחותיה. זה כולל עזרה לאמנים לפתח את הסאונד, התדמית והמותג שלהם. החברה עובדת עם אמנים ליצירת זהות ייחודית וליצירת אסטרטגיה לקריירה שלהם. זה כולל עזרה לאמנים ליצור תוכנית ליציאות המוזיקה שלהם, לסיורים ולפעילויות אחרות.

שיווק וקידום

צָנוּעַ! כמו כן, ההנהלה מספקת שירותי שיווק וקידום ללקוחותיה. זה כולל עזרה לאמנים ליצור נוכחות במדיה החברתית, יצירת קמפיינים לקידום מכירות וסיוע לאמנים להגיע לקהלים חדשים. החברה גם עובדת עם אמנים כדי ליצור אסטרטגיה עבור יציאות המוזיקה, הסיורים ופעילויות אחרות שלהם.

סיכום

ניאל הורן הוא זמר וכותב שירים אירי וחבר לשעבר בלהקת הבנים הפופולרית וואן דיירקשן. הוא גם המייסד של Modest! ניהול, חברה המספקת שירותי ניהול לאמנים. צָנוּעַ! ההנהלה מספקת שירותי פיתוח, שיווק וקידום אמנים ללקוחותיה. החברה עבדה עם מגוון אמנים, כולל ניאל הורן, זארה לארסון וג'יימס ביי. למידע נוסף על Niall Horan ו- Modest! הנהלה, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן