דף הבית » איך קוראים » מה שמה של הגלידה שנמכרה פעם עם לוגו אריה?

מה שמה של הגלידה שנמכרה פעם עם לוגו אריה?

מה שמה של הגלידה שנמכרה פעם עם לוגו אריה?

מה שמה של הגלידה שנמכרה פעם עם לוגו אריה?

גלידה היא פינוק פופולרי ברחבי העולם. זה אהוב על ילדים ומבוגרים כאחד. אמנם יש הרבה טעמים ומותגים שונים של גלידה, אבל יש גלידה אחת מסוימת שבולטת מהשאר. הגלידה הזו נמכרה פעם עם לוגו של אריה.

היסטוריה של גלידת לוגו האריה

גלידת הלוגו של האריה הוצגה לראשונה בתחילת שנות ה-70. הוא נוצר על ידי חברת Lyons Maid הבריטית. החברה הייתה ידועה בטעמיה הייחודיים והיצירתיים. גלידת הלוגו של האריה הייתה אחד הטעמים הפופולריים ביותר שלהם. זו הייתה גלידה על בסיס וניל עם בסיס ביסקוויט מצופה בשוקולד. הגלידה נמכרה בגיגית עם לוגו של אריה על המכסה.

הפופולריות של גלידת לוגו האריה

גלידת הלוגו של האריה הפכה במהירות למועדפת בקרב חובבי הגלידה. זה היה טעם ייחודי שלא היה דומה לשום גלידה אחרת בשוק. השילוב של גלידת הוניל ובסיס הביסקוויטים המצופה בשוקולד זכה להצלחה בקרב הצרכנים. גם לוגו האריה הוסיף למשיכה של הגלידה.

דעיכתו של גלידת לוגו האריה

לרוע המזל, הפופולריות של גלידת הלוגו של האריה לא החזיקה מעמד. בסוף שנות ה-80 הפסיקה החברה לייצר את הגלידה. הסיבה לכך נבעה מהירידה במכירות. החברה החליטה להתמקד בטעמים ומוצרים אחרים.

מורשת גלידת לוגו האריה

למרות העובדה שגלידת הלוגו של האריה אינה זמינה יותר, עדיין יש לה מקום בלבם של אוהבי הגלידה. הטעם הייחודי ולוגו האריה האייקוני תמיד ייזכרו למי שהיה העונג לטעום ממנו.

השוואה מהירה

מוצר טעם בסיס
גלידת לוגו אריה וניל ביסקוויט מצופה שוקולד

דעה אישית

אני זוכר את גלידת הלוגו של האריה בחיבה. זה היה אחד הטעמים האהובים עלי כשגדלתי. השילוב של גלידת הווניל ובסיס הביסקוויט המצופה בשוקולד היה ייחודי וטעים. הייתי עצוב כשהחברה הפסיקה לייצר אותו. זה היה טעם שלא היה דומה לשום טעם אחר.

שאלות ותשובות

איזו חברה יצרה את גלידת לוגו האריה?

גלידת הלוגו של האריה נוצרה על ידי חברת Lyons Maid הבריטית.

מתי הוצגה לראשונה גלידת לוגו האריה?

גלידת הלוגו של האריה הוצגה לראשונה בתחילת שנות ה-70.

מדוע הפסיקה החברה לייצר את גלידת לוגו האריה?

החברה הפסיקה לייצר את גלידת לוגו האריה עקב ירידה במכירות.

סיכום

גלידת הלוגו של האריה הייתה טעם ייחודי וטעים שנמכר בעבר על ידי חברת Lyons Maid הבריטית. זו הייתה גלידה על בסיס וניל עם בסיס ביסקוויט מצופה שוקולד ולוגו אריה על המכסה. הגלידה הפכה מהר מאוד לחביבה בקרב חובבי הגלידה. לרוע המזל, החברה הפסיקה לייצר את הגלידה בסוף שנות ה-80 עקב ירידה במכירות. למרות זאת, גלידת הלוגו של האריה תיזכר תמיד למי שהיה העונג לטעום אותה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן