דף הבית » איך קוראים » מה שמה של דרום אפריקה?

מה שמה של דרום אפריקה?

מה שמה של דרום אפריקה?

סקירה כללית של דרום אפריקה

דרום אפריקה היא מדינה הממוקמת בחלק הדרומי ביותר של יבשת אפריקה. היא גובלת בנמיביה, בוצואנה, זימבבואה, מוזמביק, סווזילנד ולסוטו. זוהי המדינה ה-25 בגודלה בעולם לפי שטח יבשתי, ועם קרוב ל-57 מיליון איש, היא המדינה ה-24 בגודלה בעולם. דרום אפריקה היא חברה רב-אתנית הכוללת מגוון רחב של תרבויות, שפות ודתות. ההרכב הפלורליסטי שלה בא לידי ביטוי בהכרה של החוקה ב-11 שפות רשמיות, שהיא בין המספר הגבוה ביותר בכל מדינה בעולם.

היסטוריה של דרום אפריקה

דרום אפריקה מאוכלסת על ידי בני אדם ואבותיהם כבר כמה מאות אלפי שנים. המתיישבים האירופים הראשונים הגיעו בשנות ה-1600, והמדינה הפכה למושבה הולנדית בשנת 1652. בסוף המאה ה-17 השתלטו הבריטים על האזור, ובשנת 1910 הוקם איחוד דרום אפריקה. המדינה הפכה לרפובליקה ב-1961, וב-1994 נערכו בה את הבחירות הדמוקרטיות הראשונות שלה.

גיאוגרפיה של דרום אפריקה

דרום אפריקה ממוקמת בקצה הדרומי של יבשת אפריקה. היא גובלת בנמיביה, בוצואנה, זימבבואה, מוזמביק, סווזילנד ולסוטו. למדינה יש קו חוף של 2,798 ק"מ (1,739 מייל) והיא בית למגוון רחב של נופים, כולל הרים, מדבריות ואדמות דשא. הנקודה הגבוהה ביותר במדינה היא מאפאדי, שגובהה 3,450 מטר (11,320 רגל).

תרבות דרום אפריקה

דרום אפריקה היא חברה רב-תרבותית, והתרבות שלה היא שילוב של השפעות אפריקאיות, אירופאיות ואסיאתיות. המדינה היא ביתם של מגוון שפות, כולל אפריקנס, אנגלית, נדבלה, פדי, סוטו, סוואזי, צונגה, צואנה, ונדה וקסוסה. המדינה ידועה גם במוזיקה שלה, הכוללת ז'אנרים כמו kwaito, mbaqanga וג'אז דרום אפריקאי.

סיכום

דרום אפריקה היא מדינה הממוקמת בחלק הדרומי ביותר של יבשת אפריקה. היא גובלת בנמיביה, בוצואנה, זימבבואה, מוזמביק, סווזילנד ולסוטו. לדרום אפריקה היסטוריה ארוכה ומורכבת, והתרבות שלה היא שילוב של השפעות אפריקאיות, אירופאיות ואסיאתיות. המדינה היא ביתם של מגוון נופים, שפות וז'אנרים מוזיקליים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן