דף הבית » איך קוראים » מה שמה של גומה בסנטר?

מה שמה של גומה בסנטר?

מה שמה של גומה בסנטר?

מהי גומה בסנטר?

גומה בסנטר היא חריטה קטנה בעור הנגרמת על ידי רצועה קצרה המחברת את השרירים הבסיסיים. זהו תכונת פנים הנחשבת לאטרקטיבית בתרבויות רבות ולעתים קרובות נתפסת כסימן ליופי. הגומה ממוקמת בדרך כלל במרכז הסנטר ולעיתים מכונה "גומה בסנטר" או "גומה בסנטר". הגומה בסנטר נגרמת מתכונה גנטית שעוברת מהורה לילד. הוא האמין כי הגומה נגרמת על ידי רצועה קצרה המחברת את השרירים הבסיסיים של הסנטר. רצועה זו קצרה יותר אצל אנשים מסוימים, מה שגורם לגומה להופיע כאשר הסנטר מכופף.

מה שמה של גומה בסנטר?

שמה של גומה בסנטר הוא "מנטוניירה". המונח הצרפתי הזה נגזר מהמילה הלטינית "מנטום", שפירושה סנטר. המונח "מנטוניירה" משמש לתיאור השקע בסנטר הנגרמת על ידי הרצועה הקצרה.

איך לקבל גומה בסנטר

אם אתם מחפשים לקבל גומה בסנטר, יש כמה אפשרויות זמינות. האפשרות הראשונה היא לעבור הליך כירורגי המכונה גומה. הליך זה כולל ביצוע חתך קטן בסנטר והחדרת תפר ליצירת הגומה. ההליך מהיר וקל יחסית וניתן לעשות אותו בהרדמה מקומית. האפשרות השנייה היא להשתמש בחומר מילוי עורי. זהו הליך לא ניתוחי הכולל הזרקת חומר מילוי לסנטר ליצירת הגומה. ההליך מהיר וקל יחסית וניתן לבצעו במשרד רופא.

האם גומות בסנטר אטרקטיביות?

גומות בסנטר נחשבות לאטרקטיביות בתרבויות רבות. לעתים קרובות הם נתפסים כסימן ליופי וקשורים לצעירות ותמימות. אנשים רבים מוצאים גומות חן בסנטר כאטרקטיביות ויש אנשים שאפילו עושים מאמצים רבים כדי להשיג אותן. לסיכום, גומה בסנטר היא חריטה קטנה בעור הנגרמת על ידי רצועה קצרה המחברת את השרירים הבסיסיים. שמה של גומה בסנטר הוא "מנטוניירה". אם אתם מחפשים לקבל גומה בסנטר, ישנן מספר אפשרויות זמינות, כולל הליך כירורגי או מילוי עורי. גומות בסנטר נחשבות לאטרקטיביות בתרבויות רבות ולעתים קרובות נתפסות כסימן ליופי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן