דף הבית » איך קוראים » מה שמה של בת של בן דוד?

מה שמה של בת של בן דוד?

מה שמה של בת של בן דוד?

מה שמה של בת של בן דוד?

בני דודים הם חלק מיוחד במשפחה, ולעתים קרובות מתייחסים לילדיהם במונחים שונים בהתאם ליחסם למשפחה. אם אתם תוהים מה שמה של בת של בן דוד, התשובה תלויה במידת הקשר של בן דוד אליכם.

אחיינית

המונח הנפוץ ביותר המשמש לתיאור בתו של בן דוד הוא אחיינית. אחיינית היא בתו של בן דוד, או בתו של ילד של אחיו. אחייניות נחשבות לרוב לחלק מהמשפחה המורחבת, ולעתים קרובות נכללות במפגשים ובחגיגות משפחתיות.

סבתא

סבתא היא הבת של האחיינית או האחיין של האדם. נכדה היא נכדה של בן דוד, או נכדה של הילד של אח של אחד. הסבתות נכללות לרוב במפגשים ובחגיגות משפחתיות, ונחשבות לחלק מהמשפחה המורחבת.

סבתא רבא

סבתא רבא היא הבת של הסבתא או הנין של האדם. נינה רבא היא הנינה של בן דודו, או הנינה של הילד של אחיו. אחייניות-רבא נכללות לעתים קרובות במפגשים משפחתיים ובחגיגות, ונחשבות לחלק מהמשפחה המורחבת.

השוואה מהירה

טווח מערכת יחסים
אחיינית בת של בן דוד
סבתא בת של האחיינית או האחיין
סבתא רבא בת של סבתא או נכד של אחד

לא משנה באיזה מונח משתמשים לתיאור בתו של בן דוד, כולם נחשבים לחלק מהמשפחה המורחבת. אחייניות, סבתות ונינים נכללות לעתים קרובות במפגשים ובחגיגות משפחתיות, ולעתים קרובות נחשבות לחלק מהמשפחה. כדי ללמוד עוד על המונחים השונים המשמשים לתיאור בתו של בן דוד, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן