דף הבית » איך קוראים » מה שמה של בתו של רוני דואן?

מה שמה של בתו של רוני דואן?

מה שמה של בתו של רוני דואן?

מי זה רוני דואן?

רוני דואן הוא דמות ידועה בתעשיית הבידור. הוא זמר, כותב שירים ושחקן שפעיל בתעשיית המוזיקה מסוף שנות ה-70. הוא ידוע בעיקר בזכות סינגל הלהיט שלו "Love Me Tender", שיצא ב-1979 והגיע למקום הראשון במצעד בילבורד הוט 100. רוני דואן הייתה נשואה פעמיים ויש לה ארבעה ילדים. נישואיו הראשונים היו לזמרת ולכותבת שירים, דונה סאמר, ולזוג נולדו שני ילדים משותפים. נישואיו השניים היו לשחקנית והדוגמנית, טניה רוברטס, ולזוג נולדו שני ילדים משותפים.

מה שמה של בתו של רוני דואן?

לבתו של רוני דואן קוראים טניה דואן. היא נולדה ב-1985 והיא הצעירה מבין ארבעת ילדיה של רוני דואן. טניה דואן היא שחקנית ודוגמנית, והופיעה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה. היא גם אשת עסקים ויזמית מצליחה.

הקריירה של טניה דואן

לטניה דואן הייתה קריירה מצליחה בתעשיית הבידור. היא הופיעה בכמה סרטים, ביניהם "הדרקון האחרון", "יומני הנסיכה" ו"מתכנן החתונות". היא גם הופיעה בתוכניות טלוויזיה כמו "הנועז והיפה" ו"הצעירים וחסרי המנוח". טניה דואן היא גם אשת עסקים ויזמית מצליחה. יש לה קו בגדים משלה, "Tanya Duane Designs", והיא המייסדת של "קרן Tanya Duane", שעוזרת לתמוך ולהעצים נשים בתעשיית הבידור.

החיים האישיים של טניה דואן

טניה דואן נשואה לשחקן והמפיק, דיוויד בוריאנז. לזוג יש שני ילדים משותפים, בת בשם בלה ובן בשם ג'דן. טניה דואן היא גם אם מסורה ומעורבת מאוד בחיי ילדיה.

ההישגים של טניה דואן

טניה דואן זכתה להצלחה רבה בקריירה שלה. היא הייתה מועמדת למספר פרסים, כולל פרס גלובוס הזהב לשחקנית הטובה ביותר בסדרת טלוויזיה. היא גם זכתה לכבוד בכוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד.

סיכום

טניה דואן היא בתו של רוני דואן, דמות ידועה בתעשיית הבידור. היא שחקנית, דוגמנית, אשת עסקים ויזמית. טניה דואן זכתה להצלחה רבה בקריירה שלה והיא אמא מסורה לשני ילדיה.

סיכום

טניה דואן היא בתו של רוני דואן, דמות ידועה בתעשיית הבידור. היא שחקנית, דוגמנית, אשת עסקים ויזמית. טניה דואן זכתה להצלחה רבה בקריירה שלה, כולל מועמדות לפרס גלובוס הזהב וכוכבת בשדרת הכוכבים של הוליווד. היא גם אם מסורה לשני ילדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן