דף הבית » איך קוראים » מה שמה של בתו של יזהר כהן?

מה שמה של בתו של יזהר כהן?

מה שמה של בתו של יזהר כהן?

מי זה יזהר כהן?

יזהר כהן הוא זמר ישראלי שזכה לתהילה בשנת 1978 כשזכה באירוויזיון עם שירו "א-בא-ני-בי". מאז הוא הוציא כמה אלבומים וסינגלים, והפך לדמות אהובה במוזיקה הישראלית. הוא ידוע גם בעבודתו הפילנתרופית, לאחר שהקים את קרן יזהר כהן, המעניקה מלגות למוזיקאים צעירים.

הקריירה המוזיקלית של יזהר כהן

הקריירה המוזיקלית של יזהר כהן החלה בסוף שנות ה-70 כשהוציא את אלבומו הראשון, "א-בא-ני-בי". האלבום זכה להצלחה רבה והוליד כמה סינגלים להיטים, כולל שיר הכותרת, שהמשיך לזכייה בתחרות האירוויזיון. מאז הוציא יזהר כמה אלבומים וסינגלים, כולם זכו להערכה רבה בקרב המבקרים והמעריצים. כמו כן, היה מעורב בפרויקטים פילנתרופיים שונים, ביניהם קרן יזהר כהן, המעניקה מלגות למוזיקאים צעירים.

חייו האישיים של יזהר כהן

יזהר כהן נשוי לאשתו יעל ולהם שני ילדים משותפים. בתם, ששמה לא נחשף ברבים, היא מוזיקאית וזמרת מוכשרת בפני עצמה. יזהר ויעל פעילים גם בקהילה המקומית שלהם, ומעורבים במטרות צדקה שונות.

מה שמה של בתו של יזהר כהן?

שמה של בתו של יזהר כהן לא נחשף ברבים. עם זאת, ידוע שהיא מוזיקאית וזמרת מוכשרת, ושהיא עוסקת במטרות צדקה שונות. סביר להניח שהיא תלך בדרכו של אביה ותמשיך בקריירה במוזיקה.

סיכום

יזהר כהן הוא דמות אהובה במוזיקה הישראלית, לאחר שזכה באירוויזיון ב-1978 ומאז הוציא כמה אלבומים וסינגלים מצליחים. הוא גם פילנתרופ, לאחר שהקים את קרן יזהר כהן, המעניקה מלגות למוזיקאים צעירים. הוא נשוי לאשתו יעל ולהם שני ילדים משותפים, אחד מהם הוא מוזיקאי וזמר מוכשר ששמו לא פורסם ברבים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן