דף הבית » איך קוראים » מה שמה של בתו של ג'קי אזולאי?

מה שמה של בתו של ג'קי אזולאי?

מה שמה של בתו של ג'קי אזולאי?

מי זה ג'קי אזולאי?

ג'קי אזולאי הוא פוליטיקאי ישראלי ולשעבר מנכ"ל משרד הפנים. היא האישה הראשונה המכהנת בתפקיד ומכהנת בתפקיד משנת 2015. אזולאי היא חברת כנסת משנת 2013 ומייצגת את מפלגת העבודה. היא גם חברה בוועדה לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי.

מה שמה של בתו של ג'קי אזולאי?

ג'קי אזולאי היא אם גאה לשני ילדים, בן ובת. לבתה קוראים נועה אזולאי. נועה היא סטודנטית באוניברסיטה העברית בירושלים, שם היא לומדת לתואר במדעי המדינה.

ההישגים של נועה אזולאי

נועה אזולאי השיגה הרבה מאוד בחייה הצעירים. היא זכתה בפרס ראש הממשלה היוקרתי למצוינות בחינוך לשנת 2017. כמו כן זכתה בפרס הנשיא למצוינות בחינוך לשנת 2018. נועה חברה פעילה בצופי ישראל והייתה מעורבת בפעילויות התנדבותיות שונות. .

תחומי העניין של נועה אזולאי

נועה אזולאי היא קוראת נלהבת ונהנית ממגוון רחב של ספרים. היא גם נוסעת נלהבת וביקרה במדינות רבות ברחבי העולם. נועה חברה פעילה בצופים הישראלים והייתה מעורבת בפעילויות התנדבותיות שונות.

תוכניות העתיד של נועה אזולאי

נועה אזולאי לומדת כיום לתואר במדעי המדינה באוניברסיטה העברית בירושלים. לאחר שתסיים את לימודיה, היא מתכננת להמשיך בקריירה בשירות הציבורי. נועה נלהבת לעשות שינוי בעולם ומקווה להשתמש בידע ובניסיון שלה כדי לעזור לאחרים.

סיכום

נועה אזולאי היא בתו של ג'קי אזולאי, פוליטיקאי ישראלי ולשעבר מנכ"ל משרד הפנים. נועה היא סטודנטית באוניברסיטה העברית בירושלים, שם היא לומדת לתואר במדעי המדינה. היא השיגה הרבה בחייה הצעירים והיא חברה פעילה בצופים הישראלים. נועה היא קוראת ומטיילת נלהבת ומתכננת להמשיך בקריירה בשירות הציבורי לאחר שתסיים את לימודיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן