דף הבית » איך קוראים » מה שמה של אשתו של שת איתמר מסברי נרנן?

מה שמה של אשתו של שת איתמר מסברי נרנן?

מה שמה של אשתו של שת איתמר מסברי נרנן?

מי זה שת איתמר מסברי נרנן?

שת איתמר מסברי נרנן הוא דמות בולטת במרחב הציבורי והפוליטי הישראלי. הוא ראש ממשלת ישראל לשעבר, וכיום חבר כנסת. הוא גם חבר במפלגת הליכוד, ותומך חזק בזכויות העם היהודי.

מי היא אשתו של שת איתמר מסברי נרנן?

אשתו של שת איתמר מסברי נרנן נקראת נרנן דון. היא דמות בולטת בזכות עצמה, והיא פילנתרופית ידועה ואשת עסקים. היא המייסדת והמנכ"לית של קרן נרנן דון, המוקדשת למתן סיוע לנזקקים. היא גם חברה במפלגת הליכוד, ותומכת חזקה בזכויות העם היהודי.

מערכת היחסים בין שת איתמר מסברי נרנן לנרנן דון

שת איתמר מסברי נרנן ונרנן דון נשואים למעלה מ-20 שנה. יש להם שני ילדים משותפים, והם מאוד קרובים. שניהם פעילים מאוד במישור הציבורי והפוליטי הישראלי, ושניהם תומכים חזקים בזכויות העם היהודי.

עבודתו הפילנתרופית של נרנן דון

נרנן דון היא פילנתרופית ידועה ואשת עסקים. היא המייסדת והמנכ"לית של קרן נרנן דון, המוקדשת למתן סיוע לנזקקים. היא הייתה מעורבת במספר רב של פרויקטי צדקה, והייתה תומכת חזקה בזכויות העם היהודי.

השוואה מהירה

שֵׁם כיבוש עמדה פוליטית
שת איתמר מסברי נרנן ראש ממשלת ישראל לשעבר, חבר כנסת מפלגת הליכוד
נרנן דון פילנתרופית, אשת עסקים, מייסדת ומנכ"לית קרן נרנן דון מפלגת הליכוד

שט איתמר מסברי נרנן ונרנן דון נשואים למעלה מ-20 שנה, ושניהם דמויות בולטות במרחב הציבורי והפוליטי הישראלי. שניהם תומכים חזקים בזכויות העם היהודי, ושניהם חברי מפלגת הליכוד. נרנן דון היא פילנתרופית ואשת עסקים ידועה, והיא המייסדת והמנכ"לית של קרן נרנן דון, המוקדשת למתן סיוע לנזקקים. היא הייתה מעורבת במספר רב של פרויקטי צדקה, והייתה תומכת חזקה בזכויות העם היהודי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן