דף הבית » איך קוראים » מה שמה של אשתו של סימפסון?

מה שמה של אשתו של סימפסון?

מה שמה של אשתו של סימפסון?

מה שמה של אשתו של סימפסון?

שמה של אשתו של סימפסון הוא מארג' סימפסון. היא המטריארך של משפחת סימפסון ומדובב על ידי ג'ולי קובנר. מארג' היא אמם של בארט, ליסה ומגי סימפסון. היא אמא אוהבת ודואגת שנראת לעתים קרובות מנסה לשמור על משפחתה. מארג' היא אמא בבית שנראית לעתים קרובות מטפלת בילדיה ושומרת על הבית בסדר. היא גם אישה אוהבת להומר סימפסון, בעלה. מארג' היא אישה מאוד תומכת ומבינה שלעתים קרובות עוזרת להומר לצאת ממצבים קשים. מארג' היא אישה מאוד חזקה ועצמאית שאינה מפחדת לעמוד על מה שהיא מאמינה בו. לעתים קרובות היא נתפסת כקול ההיגיון ב משפחת סימפסון ולעתים קרובות נראית מנסה לשמור על משפחתה ביחד. מארג' היא אישה אינטליגנטית מאוד שלעתים קרובות נתפסת כאדם החכמה במשפחה. היא גם אדם מאוד יצירתי שנראה לעתים קרובות יוצרת אומנות ומלאכת יד עבור משפחתה. מארג' היא אדם מאוד אדיב ונדיב שנראה לעתים קרובות עוזרת לחבריה ולמשפחתה. היא גם אדם מאוד דתי שמרבה להשתתף בכנסייה עם משפחתה.

עובדות מעניינות על מארג' סימפסון

  • מארג' היא בת משפחת סימפסון היחידה שיש לה שיער מלא.
  • מארג' היא בת משפחת סימפסון היחידה שיש לה תואר אקדמי.
  • מארג' היא בת משפחת סימפסון היחידה שיש לה עבודה מחוץ לבית.
  • מארג' היא בת משפחת סימפסון היחידה שיש לה רישיון נהיגה.
  • מארג' היא בת משפחת סימפסון היחידה שיש לה דרכון.
  • מארג' היא בת משפחת סימפסון היחידה שיש לה חיית מחמד.

האישיות של מארג'

מארג' היא אדם מאוד אדיב ואכפתי שנראה לעתים קרובות מנסה לשמור על משפחתה ביחד. היא אדם מאוד סבלני ומבין שנראה לעתים קרובות מנסה לעזור למשפחתה לצאת ממצבים קשים. מארג' היא גם אישה מאוד חזקה ועצמאית שלא מפחדת לעמוד על מה שהיא מאמינה בו.

מערכות היחסים של מארג'

מארג' היא אישה אוהבת ותומכת להומר סימפסון, בעלה. היא גם אמא מאוד אכפתית ומבינה לילדיה, בארט, ליסה ומגי. מארג' היא גם חברה קרובה מאוד לשכנה שלה, נד פלנדרס.

סיכום

מארג' סימפסון היא האטריארך של משפחת סימפסון ומדובב על ידי ג'ולי קוונר. היא אם אוהבת ודואגת שנראית לעתים קרובות מנסה לשמור על משפחתה. מארג' היא אישה מאוד חזקה ועצמאית שאינה מפחדת לעמוד על מה שהיא מאמינה בו. היא גם אדם מאוד אינטליגנטי ויצירתי שנראה לעתים קרובות יוצרת אומנות ומלאכת יד עבור משפחתה. מארג' היא אדם מאוד אדיב ונדיב שנראה לעתים קרובות עוזרת לחבריה ולמשפחתה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן