דף הבית » איך קוראים » מה שמה של אשתו של נתן גושן?

מה שמה של אשתו של נתן גושן?

מה שמה של אשתו של נתן גושן?

מי זה נתן גושן?

נתן גושן הוא זמר-יוצר ומוזיקאי ישראלי. הוא מוכר בעיקר בזכות סינגל הלהיט שלו "Think About It" שיצא ב-2016 ומאז הפך למרכיב עיקרי במוזיקת הפופ הישראלית. הוא הוציא שני אלבומי אולפן, "גושן" ב-2016 ו"גושן 2" ב-2018. כמו כן שיתף פעולה עם אמנים ישראלים נוספים כמו עידן רייכל ועומר אדם.

מיהי אשתו של נתן גושן?

נתן גושן נשוי לשחקנית והדוגמנית הישראלית, יעל גרובגלס. בני הזוג קשרו את הקשר ב-2017 ומאז הם ביחד. יעל ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה הישראליות המצליחות "שתיסל" ו"פאודה". היא גם הופיעה במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה.

איך נפגשו נתן גושן ויעל גרובגלס?

נתן ויעל הכירו לראשונה ב-2016 כששניהם עבדו על סדרת הטלוויזיה הישראלית "שתיסל". הם הפכו במהירות לחברים קרובים ובסופו של דבר התחילו לצאת. הם שמרו על מערכת היחסים שלהם פרטית עד שהודיעו על אירוסיהם ב-2017.

מהו הרקע של יעל גרובגלס?

יעל גרובגלס נולדה בתל אביב, ישראל בשנת 1984. היא ממוצא פולני-יהודי וגדלה בבית יהודי מסורתי. היא למדה משחק בסטודיו למשחק ניסן נתיב בתל אביב והחלה את דרכה בטלוויזיה בשנת 2005. מאז הופיעה במספר סדרות וסרטי טלוויזיה ישראליים.

איך מערכת היחסים של הזוג?

נתן ויעל מאוד מאוהבים ויש להם קשר חזק. לעתים קרובות הם מפרסמים תמונות אחד של השני ברשתות החברתיות ולעתים קרובות רואים אותם יחד בחוץ. הם גם מאוד תומכים זה בקריירה של זה ומרבים להשתתף באירועים של זה. נתן גושן ויעל גרובגלס הם דוגמה מושלמת לזוג מצליח ואוהב. הם ביחד יותר מארבע שנים ועדיין מתחזקים. שניהם מצליחים בקריירה שלהם ויש להם קשר חזק שניכר בזוגיות שלהם. הם מהווים השראה לרבים ומשמשים כתזכורת לכך שאהבה אמיתית יכולה להימשך כל החיים. למידע נוסף על נתן גושן ויעל גרובגלס, בקר ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן