דף הבית » איך קוראים » מה שמה של אשתו של נד סטארק במשחקי הכס?

מה שמה של אשתו של נד סטארק במשחקי הכס?

מה שמה של אשתו של נד סטארק במשחקי הכס?

סקירה כללית של קטלין סטארק

קטלין סטארק היא דמות מרכזית בסדרה הפופולרית של HBO "משחקי הכס". היא אשתו של נד סטארק, הלורד מווינטרפל, ואם לחמישה ילדים. קטלין היא אישה בעלת רצון עז ונחוש, הנאמנה בעוז למשפחתה ולביתה. היא מנהלת משא ומתן מיומנת ומפעילה פוליטית ממולחת. קטלין היא אישה ואמא מסורה, והיא מוכנה לעשות הכל כדי להגן על משפחתה.

חיים מוקדמים

קטלין סטארק נולדה לבית טולי, אחד מהבתים הגדולים של וסטרוס. היא הייתה בתם של הלורד הסטר טולי וליידי מיניסה כאשר. קטלין גדלה בריבררון, מקום מושבו של בית טולי, והוכשרה באומנויות המלחמה והדיפלומטיה. היא הייתה מאורסת לנד סטארק, הלורד מווינטרפל, והשניים נישאו בטקס בריבררון.

מלחמת חמשת המלכים

כאשר פרצה מלחמת חמשת המלכים, קטלין הייתה נחושה להגן על משפחתה ועל ביתה. היא הייתה מנהלת משא ומתן מיומנת ומפעילה פוליטית ממולחת. היא הצליחה לתווך עסקה בין אביה לבעלה, שאפשרה להם לאחד כוחות נגד בני הלניסטרים. קטלין גם מילאה תפקיד מפתח בקרב על השחור, שם היא הצליחה לגייס את הכוחות ולהוביל אותם לניצחון.

המוות של קטלין

מותה של קטלין היה אחד הרגעים המזעזעים ביותר בסדרה. היא נהרגה על ידי בני הזוג פריי בחתונה האדומה, יחד עם בנה רוב וחמותה, ליידי קטלין. מותה היווה מכה הרסנית למשפחתה ולביתה.

השוואה מהירה

אופי בַּיִת תַפְקִיד
קטלין סטארק בית טולי אשתו של נד סטארק, אם לחמישה ילדים
רוב סטארק בית סטארק בנם של נד וקטלין סטארק
ליידי קטלין בית סטארק חמותם של נד וקטלין סטארק

קטלין סטארק היא דמות מרכזית בסדרה הפופולרית של HBO "משחקי הכס". היא אשתו של נד סטארק, הלורד מווינטרפל, ואם לחמישה ילדים. קטלין היא אישה בעלת רצון עז ונחוש, הנאמנה בעוז למשפחתה ולביתה. היא מנהלת משא ומתן מיומנת ומפעילה פוליטית ממולחת. קטלין היא אישה ואמא מסורה, והיא מוכנה לעשות הכל כדי להגן על משפחתה. במהלך מלחמת חמשת המלכים, קטלין מילאה תפקיד מפתח בקרב על השחור, שם היא הצליחה לגייס את הכוחות ולהוביל אותם לניצחון. לרוע המזל, קטלין נהרגה על ידי בני הזוג פריי בחתונה האדומה, יחד עם בנה רוב וחמותה, ליידי קטלין. מותה היווה מכה הרסנית למשפחתה ולביתה. קטלין סטארק תמיד תיזכר כאישה חזקה ונחושה שהיתה מוכנה לעשות הכל כדי להגן על משפחתה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן