דף הבית » איך קוראים » מה שמה של אשתו של גרי מפיג'מה?

מה שמה של אשתו של גרי מפיג'מה?

מה שמה של אשתו של גרי מפיג'מה?

מה שמה של אשתו של גרי מפיג'מה?

פיג'מה הוא ספר ילדים פופולרי שנכתב על ידי הסופרת והמאיירת, מרג'ורי פלאק. הסיפור עוקב אחר הרפתקאותיו של נער צעיר בשם גרי ואשתו, שניהם לובשים פיג'מה. הספר זכה לשבחים על קו העלילה הפשוט אך שובה הלב והאיורים היפים שלו. הספר מתחיל בכך שגרי ואשתו, שניהם לובשים פיג'מה, הולכים בפארק. הם נתקלים בבריכה ומחליטים לשחות. בזמן שהם שוחים, הם נתקלים ביצור מסתורי שהם קוראים לו "הדבר". הדבר הוא יצור ידידותי שעוזר להם במסעם. גרי ואשתו מגיעים בסופו של דבר לטירה, שם הם פוגשים מלך ומלכה. המלך והמלכה נותנים להם חליפת פיג'מה קסומה שמאפשרת להם לעוף. בעזרת הדבר, הם חוקרים את הטירה ובסופו של דבר חוזרים הביתה.לאורך כל הסיפור, לגרי ואשתו אף פעם לא ניתן שם. עם זאת, הקוראים יכולים להניח שלאשתו של גרי קוראים "מולי". זאת על סמך העובדה שהספר נכתב בשנות ה-30, כאשר השם "מולי" היה שם פופולרי בקרב נשים.

סיפורה של פיג'מה

פיג'מה הוא ספר ילדים קלאסי שזכה לשבחים על קו העלילה הפשוט אך שובה הלב והאיורים היפים שלו. הסיפור עוקב אחר הרפתקאותיו של נער צעיר בשם גרי ואשתו, שניהם לובשים פיג'מה. הם נתקלים בבריכה ומחליטים לשחות. בזמן שהם שוחים, הם נתקלים ביצור מסתורי שהם קוראים לו "הדבר". הדבר הוא יצור ידידותי שעוזר להם במסעם. גרי ואשתו מגיעים בסופו של דבר לטירה, שם הם פוגשים מלך ומלכה. המלך והמלכה נותנים להם חליפת פיג'מה קסומה שמאפשרת להם לעוף. בעזרת הדבר, הם חוקרים את הטירה ובסופו של דבר חוזרים הביתה.

המשמעות מאחורי הסיפור

פיג'מה היא סיפור על חברות, הרפתקאות וכוח הדמיון. זוהי תזכורת שהכל אפשרי אם אתה מאמין בעצמך ויש לך את האומץ לקחת סיכונים. הסיפור גם מלמד ילדים את החשיבות של להיות אדיבים ולעזור לאחרים.

דעה אישית

אני מאמין שפיג'מה היא קלאסיקה נצחית שילדים ימשיכו ליהנות ממנה עוד דורות רבים. הסיפור פשוט אך שובה לב, והאיורים יפים. זהו ספר נהדר להקראה לילדים, שכן הוא מלמד אותם שיעורים חשובים על ידידות, אומץ וטוב לב. לסיכום, שמה של אשתו של גרי מפיג'מה הוא מולי. הסיפור הוא קלאסיקה נצחית שילדים ימשיכו ליהנות ממנה עוד דורות רבים. זוהי תזכורת שהכל אפשרי אם אתה מאמין בעצמך ויש לך את האומץ לקחת סיכונים. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן