דף הבית » איך קוראים » מה שמה של אסי כהן בפרלמנט?

מה שמה של אסי כהן בפרלמנט?

מה שמה של אסי כהן בפרלמנט?

מי זאת אסי כהן?

אסי כהן הוא חבר הפרלמנט הישראלי, כנסת. היא חברה במפלגת כחול לבן, מפלגת מרכז שהוקמה בשנת 2019. כהן נבחרה לכנסת בשנת 2020 וכיום מכהנת את כהונתה הראשונה.

מה תפקידו של חבר כנסת?

חברי הכנסת אחראים לייצג את האינטרסים של בוחריהם בפרלמנט הישראלי. הם אחראים על הצגת חקיקה והצבעה בעניין, דיון בנושאים ועבודה עם חברי כנסת נוספים להעברת חוקים. חברי הכנסת מכהנים גם בוועדות ובסמכותם ליזום חקירות על פעילות הממשלה.

מהו הרקע של אסי כהן?

אסי כהן נולדה בירושלים וגדלה בעיר. היא למדה משפטים באוניברסיטה העברית בירושלים ועבדה כעורכת דין מספר שנים לפני שנכנסה לפוליטיקה. כהן פעיל בסצנה הפוליטית הישראלית כבר שנים רבות, עובד בקמפיינים ויוזמות שונות. היא תומכת חזקה בצדק חברתי וזכויות אדם.

מה השיגה אסי כהן בכנסת?

מאז שנבחר לכנסת, אסי כהן היה חבר פעיל בבית המחוקקים. היא הציגה כמה סעיפי חקיקה, כולל הצעת חוק להגדלת שכר המינימום והצעת חוק להרחבת הגישה לשירותי בריאות. כהן היה גם תומך בולט למען זכויות הפלסטינים בגדה המערבית וברצועת עזה. היא התבטאה נגד הכיבוש וקראה להפסיק את המצור על עזה. בנוסף לעבודת החקיקה שלה, כהן הייתה מעורבת גם במספר יוזמות לקידום שלום ודיאלוג בין ישראלים לפלסטינים. היא הייתה תומכת קולנית בפתרון שתי המדינות והתבטאה נגד הרחבת ההתנחלויות בגדה המערבית.

סיכום

אסי כהן הוא חבר הפרלמנט הישראלי, כנסת. היא חברת מפלגת כחול לבן ונבחרה לכנסת בשנת 2020. מאז שנבחרה כהן חברה פעילה בבית המחוקקים, מציגה מספר דברי חקיקה ומתבטאת נגד הכיבוש והרחבת ההתנחלויות במדינה. הגדה המערבית. היא גם הייתה מעורבת במספר יוזמות לקידום שלום ודיאלוג בין ישראלים לפלסטינים. למידע נוסף על אסי כהן ועבודתה בכנסת, בקר ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן