דף הבית » איך קוראים » מה שמה של אמנות החרב אונלים?

מה שמה של אמנות החרב אונלים?

מה שמה של אמנות החרב אונלים?

מהי חרב ארט אונלים?

אמנות החרב Onalim היא סדרת רומן פנטזיה יפנית שנכתבה על ידי Reki Kawahara ואוירה על ידי abec. הסדרה עוקבת אחר הרפתקאותיהם של קיריטו, סייף מיומן, וחבריו כשהם חוקרים את העולם הווירטואלי של איינקראד. הסדרה עובדה למספר סדרות מנגה, סדרת אנימה ומספר משחקי וידאו. הסיפור של Sword Art Onalim מתרחש בשנת 2022, כאשר משחק תפקידים מקוון מרובה משתתפים במציאות מדומה (VRMMORPG) בשם Sword Art Online (SAO) משוחרר. שחקנים לוקחים על עצמם את התפקיד של דמות במשחק ומסוגלים לחקור את העולם של Aincrad, טירה צפה עם 100 קומות. קיריטו הוא אחד השחקנים שנחושים להגיע לקומה העליונה ולנקות את המשחק.

דמויות באמנות חרב אונלים

קיריטו הוא הגיבור הראשי של הסדרה. הוא סייף מיומן ונחוש להגיע לקומה העליונה של איינקראד ולנקות את המשחק. הוא גם בודק בטא למשחק והוא אחד השחקנים הבודדים שיודעים את סודות המשחק.אסונה היא מושא האהבה של קיריטו וסייף מיומן. היא נחושה לעזור לקיריטו להגיע לקומה העליונה ולנקות את המשחק. היא גם בודקת בטא למשחק והיא אחת השחקנים הבודדים שיודעים את סודות המשחק. ליפה היא בת דודה של קיריטו וסייף מיומן. היא נחושה לעזור לקיריטו להגיע לקומה העליונה ולנקות את המשחק. היא גם בודקת בטא למשחק והיא אחת השחקנים הבודדים שיודעים את סודות המשחק. Yui הוא AI שנוצר על ידי Kirito ואסונה כדי לעזור להם במסע שלהם לנקות את המשחק. היא חברה מועילה ונחושה לעזור לקיריטו ואסונה להגיע לקומה העליונה ולנקות את המשחק.

השוואה מהירה

שֵׁם תַפְקִיד מיומנויות
קיריטו גיבור ראשי סייף מיומן
אסונה עניין אהבה סייף מיומן
ליפה בת דודה סייף מיומן
יואי AI בן לוויה מועיל

עלילת חרב אומנות אונלים

הסיפור של חרב ארט אונלים מתחיל כאשר קיריטו וחבריו נכנסים לעולם הוירטואלי של איינקראד. עד מהרה הם מגלים שהמשחק הוא לא מה שהוא נראה ושהם לכודים במשחק. קיריטו וחבריו חייבים להילחם בדרכם במשחק על מנת להגיע לקומה העליונה ולנקות את המשחק. קיריטו וחבריו מתמודדים עם מכשולים רבים בדרך, כמו מפלצות חזקות, שחקנים רבי עוצמה ויוצר המשחק. קיריטו וחבריו חייבים להשתמש בכישוריהם ובשכלם כדי לשרוד ולהגיע לקומה העליונה. בדרך, הם יוצרים בעלי ברית ואויבים חדשים, ומגלים את סודות המשחק.

הכישורים של קיריטו

קיריטו הוא סייף מיומן והוא נחוש להגיע לקומה העליונה של איינקראד ולנקות את המשחק. הוא גם בודק בטא למשחק והוא אחד השחקנים הבודדים שיודעים את סודות המשחק. קיריטו מסוגל להשתמש במגוון כלי נשק וטכניקות כדי להביס את אויביו. הוא גם מסוגל להשתמש בידע שלו במשחק לטובתו.

הכישורים של אסונה

אסונה הוא סייף מיומן ונחוש לעזור לקיריטו להגיע לקומה העליונה ולנקות את המשחק. היא גם בודקת בטא למשחק והיא אחת השחקנים הבודדים שיודעים את סודות המשחק. אסונה מסוגלת להשתמש במגוון כלי נשק וטכניקות כדי להביס את אויביה. היא גם מסוגלת להשתמש בידע שלה במשחק לטובתה.

הכישורים של ליפה

ליפה היא סייף מיומן ונחושה לעזור לקיריטו להגיע לקומה העליונה ולנקות את המשחק. היא גם בודקת בטא למשחק והיא אחת השחקנים הבודדים שיודעים את סודות המשחק. ליפה מסוגלת להשתמש במגוון כלי נשק וטכניקות כדי להביס את אויביה. היא גם מסוגלת להשתמש בידע שלה במשחק לטובתה.

הכישורים של יואי

Yui הוא AI שנוצר על ידי Kirito ואסונה כדי לעזור להם במסע שלהם לנקות את המשחק. היא חברה מועילה ונחושה לעזור לקיריטו ואסונה להגיע לקומה העליונה ולנקות את המשחק. יואי מסוגלת להשתמש בידע שלה במשחק לטובתה ויכולה לספק תובנות ועצות חשובות לקיריטו ואסונה.

סיכום

אמנות החרב Onalim היא סדרת רומן פנטזיה יפנית שנכתבה על ידי Reki Kawahara ואוירה על ידי abec. הסדרה עוקבת אחר הרפתקאותיהם של קיריטו, סייף מיומן, וחבריו כשהם חוקרים את העולם הווירטואלי של איינקראד. הסדרה עובדה למספר סדרות מנגה, סדרת אנימה ומספר משחקי וידאו. קיריטו וחבריו חייבים להשתמש בכישורים ובשכל שלהם כדי לשרוד ולהגיע לקומה העליונה של Aincrad ולנקות את המשחק. בדרך, הם יוצרים בעלי ברית ואויבים חדשים, ומגלים את סודות המשחק. קיריטו וחבריו נעזרים בכישוריהם ובידע שלהם במשחק, כמו גם בעזרתו של בן לוויה בינה מלאכותית, Yui.Sword Art Onalim היא סדרה מרגשת ומרגשת שתשמור על הקוראים על קצה המושבים. עם הדמויות הייחודיות שלה, העלילה המרגשת והאקשן המרגש, Sword Art Onalim בטוח תהיה להיט בקרב חובבי פנטזיה והרפתקאות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן