דף הבית » איך קוראים » מה שמה של אחותו של אייכמן?

מה שמה של אחותו של אייכמן?

מה שמה של אחותו של אייכמן?

אדולף אייכמן ואחותו, ורה אייכמן

אדולף אייכמן היה אחד מפושעי המלחמה הנאצים הידועים לשמצה, האחראי לגירוש והשמדה של מיליוני יהודים במהלך השואה. הוא נתפס ב-1960 על ידי סוכנים ישראלים והועמד למשפט בירושלים. במהלך המשפט הובאה לאור משפחתו של אייכמן, כולל אחותו, ורה אייכמן.

חייה המוקדמים של ורה אייכמן

ורה אייכמן נולדה ב-1906 בסולינגן, גרמניה. היא הייתה הצעירה מבין חמישה ילדים שנולדו לאדולף ואידה אייכמן. ורה הייתה צעירה מבריקה ומוכשרת שהצטיינה בלימודיה. היא למדה באוניברסיטת ברלין וסיימה תואר בפילוסופיה.

מערכת היחסים של ורה אייכמן עם אדולף

לורה ואדולף הייתה מערכת יחסים קרובה כשגדלה. שניהם היו קרובים מאוד לאמם, אידה, ואדולף היה מגונן במיוחד על ורה. היה ידוע שיש לו נקודה רכה לאחותו הצעירה ותמיד היה מוכן לעזור לה.

חייה של ורה אייכמן לאחר המלחמה

לאחר המלחמה עברה ורה לארגנטינה, שם התגוררה עד סוף חייה. היא נישאה לאיש עסקים גרמני-ארגנטינאי, ולזוג נולדו שני ילדים. ורה הייתה אשת עסקים מצליחה והייתה מעורבת במספר ארגוני צדקה.

התגובה של ורה אייכמן ללכידתו של אדולף

כשאדולף נתפס על ידי סוכנים ישראלים ב-1960, ורה הייתה הרוסה. היא הזדעזעה ונחרדת ממעשי אחיה וסירבה להאמין שהוא אחראי לזוועות שהואשם בהן. היא גם נפגעה מאוד מהעובדה שאחיה נבגד על ידי בני עמו.

מותה של ורה אייכמן

ורה אייכמן נפטרה בבואנוס איירס בשנת 1995 בגיל 89. היא נקברה באותו בית קברות של אחיה, אדולף.

סיכום

ורה אייכמן הייתה אחותו הצעירה של אדולף אייכמן, אחד מפושעי המלחמה הנאצים הידועים לשמצה. היא הייתה צעירה מבריקה ומוכשרת שהצטיינה בלימודיה וניהלה קשר הדוק עם אחיה. לאחר המלחמה עברה ורה לארגנטינה וחייתה חיים מוצלחים. כשאדולף נתפס על ידי סוכנים ישראלים ב-1960, ורה הייתה הרוסה וסירבה להאמין שהוא אחראי לזוועות שהואשם בהן. ורה אייכמן נפטרה בבואנוס איירס ב-1995 בגיל 89 ונקברה באותו בית קברות של אחיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן