דף הבית » איך קוראים » מה שם השיר של כמעט מלאכים?

מה שם השיר של כמעט מלאכים?

מה שם השיר של כמעט מלאכים?

מה שם השיר של כמעט מלאכים?

כמעט מלאכים הוא סרט דיסני משנת 1962 על קבוצת נערים בבית ספר קתולי באוסטריה. הסרט ידוע בפסקול הבלתי נשכח שלו, הכולל שיר שהפך לקלאסיקה. במאמר זה, נחקור את השיר של כמעט מלאכים, כולל הכותרת שלו, האמן ועוד.

השיר מתוך כמעט מלאכים

השיר מתוך כמעט מלאכים נקרא "תפילת האדון", והוא נכתב על ידי אלברט היי מאלוט. הוא בוצע לראשונה בסרט על ידי מקהלת הבנים של וינה. השיר הוא תפאורה של התפילה הנוצרית בעלת אותו השם, והוא הפך לבחירה פופולרית עבור שירותי כנסייה וטקסים דתיים אחרים.

האמן מאחורי השיר

השיר נכתב על ידי אלברט היי מאלוט, מלחין ומעבד אמריקאי. מאלוט נולד בפילדלפיה ב-1895, ולמד מוזיקה באוניברסיטת פנסילבניה. הוא היה מלחין פורה, והוא כתב מגוון רחב של מוזיקה, מיצירות קלאסיות ועד לשירים פופולריים.

הפופולריות של השיר

השיר של Almost Angels הפך לבחירה פופולרית עבור שירותי כנסייה וטקסים דתיים אחרים. הוא הוקלט על ידי מגוון אמנים, כולל אלביס פרסלי, מהליה ג'קסון ואנדראה בוצ'לי. הוא גם הופיע במספר סרטים, כולל הסנדק חלק שלישי ופסיון המשיח.

המילים של השיר

מילות השיר מבוססות על התפילה הנוצרית בעלת אותו השם. התפילה היא בקשה להגנתו והדרכתו של אלוהים, והיא משמשת לעתים קרובות כדרך להבעת אמונה ומסירות נפש. המילים של השיר הן כדלקמן:

אבינו אשר בשמים, יתקדש שמך. בוא מלכותך, ייעשה רצונך, על הארץ כמו בשמים. תן לנו היום את לחמנו היומיומי, וסלח לנו על עוולותינו, כמו שאנו סולחים לאלה שעוברים עבירה נגדנו.ואל תוביל אותנו לפיתוי,אלא הציל אותנו מרע.כי שלך המלכות,הכוח והתהילה,לנצח נצחים. אָמֵן.

השוואה מהירה

נושא פרטים
שיר מתוך כמעט מלאכים "תפילת האדון" מאת אלברט היי מאלוט
אמן אלברט היי מאלוט
פּוֹפּוּלָרִיוּת בחירה פופולרית עבור שירותי כנסייה וטקסים דתיים אחרים
מילים מבוסס על התפילה הנוצרית באותו שם

השיר של Almost Angels הפך לקלאסיקה, והוא בחירה פופולרית עבור שירותי כנסייה וטקסים דתיים אחרים. הוא נכתב על ידי אלברט היי מאלוט, מלחין ומעבד אמריקאי, והמילים מבוססות על התפילה הנוצרית בעלת אותו השם.

שאלות ותשובות

על מה הסרט כמעט מלאכים?

כמעט מלאכים הוא סרט דיסני משנת 1962 על קבוצת נערים בבית ספר קתולי באוסטריה.

מי כתב את השיר מתוך כמעט מלאכים?

השיר מתוך Almost Angels נכתב על ידי אלברט היי מאלוט, מלחין ומעבד אמריקאי.

איך קוראים לשיר של Almost Angels?

השיר מתוך כמעט מלאכים נקרא "תפילת האדון".

מהי התפילה שעליה מבוסס השיר?

השיר מבוסס על התפילה הנוצרית באותו השם, שהיא בקשה להגנתו והדרכתו של אלוהים.

סיכום

השיר מתוך כמעט מלאכים נקרא "תפילת האדון", והוא נכתב על ידי אלברט היי מאלוט. הוא הפך לבחירה פופולרית עבור שירותי כנסייה וטקסים דתיים אחרים, והוא הוקלט על ידי מגוון אמנים. מילות השיר מבוססות על התפילה הנוצרית בעלת אותו השם, שהיא בקשה להגנתו והדרכתו של אלוהים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן