דף הבית » איך קוראים » מה שם החברה של אייל גולן?

מה שם החברה של אייל גולן?

מה שם החברה של אייל גולן?

סקירה של החברה של אייל גולן

אייל גולן הוא זמר ישראלי המופיע מאז תחילת שנות ה-2000. הוא הוציא מספר אלבומים וסינגלים, והפך לאחד הזמרים הפופולריים בישראל. בנוסף לקריירה המוזיקלית שלו, גולן הוא גם הבעלים של חברה בשם גולן מיוזיק. גולן מיוזיק היא חברת תקליטים וחברת הפקות שנוסדה בשנת 2008. החברה ממוקמת בתל אביב, ישראל, ומתמחה בהפקה והפצה מוּסִיקָה. גולן מיוזיק הוציאה כמה אלבומים וסינגלים, וגם הפיקה מוזיקה לאמנים נוספים.

מה עושה מוזיקת גולן?

גולן מיוזיק היא חברת הפקה והפצה מוזיקלית בשירות מלא. החברה מייצרת ומפיצה מוזיקה לשווקים מקומיים ובינלאומיים כאחד. גולן מיוזיק מספקת גם שירותים כמו הוצאה לאור, ניהול אמנים ושיווק מוזיקה. גולן מיוזיק הוציאה מספר אלבומים וסינגלים, וכן הפיקה מוזיקה לאמנים נוספים. החברה עבדה עם כמה מהשמות הגדולים בתעשיית המוזיקה הישראלית, ביניהם עידן רייכל, שלומי שבת וקרן פלס.

רשת ההפצה של גולן מיוזיק

לגולן מיוזיק מערך הפצה רחב הכולל חנויות פיזיות ודיגיטליות כאחד. לחברה יש שותפויות עם חנויות דיגיטליות גדולות כמו iTunes, Amazon ו-Google Play. לגולן מיוזיק יש גם עסקאות הפצה פיזיות עם קמעונאים גדולים בישראל כמו סופרפארם, רמי לוי ושופרסל.

שירותי ניהול האמנים של גולן מיוזיק

גולן מיוזיק מספקת שירותי ניהול אמנים ללקוחותיה. החברה מסייעת ללקוחותיה בכל דבר מהזמנת מופעים וסיורים ועד ליצירת קמפיינים שיווקיים וקידום מכירות. גולן מיוזיק מספקת ללקוחותיה גם ייעוץ וליווי משפטי.

סיכום

גולן מיוזיק היא חברת הפקה והפצה מוזיקלית בשירות מלא בבעלות הזמר הישראלי אייל גולן. החברה מייצרת ומפיצה מוזיקה לשווקים מקומיים ובינלאומיים, ומספקת שירותים כמו הוצאה לאור של מוזיקה, ניהול אמנים ושיווק מוזיקה. לגולן מיוזיק מערך הפצה רחב הכולל חנויות פיזיות ודיגיטליות, ומספק שירותי ניהול אמנים ללקוחותיה. לסיכום:

  • גולן מיוזיק היא חברת תקליטים וחברת הפקות בבעלותו של הזמר הישראלי אייל גולן.
  • החברה מייצרת ומפיצה מוזיקה לשווקים מקומיים ובינלאומיים כאחד.
  • גולן מיוזיק מספקת שירותים כמו הוצאה לאור של מוזיקה, ניהול אמנים ושיווק מוזיקה.
  • לחברה מערך הפצה רחב הכולל חנויות פיזיות ודיגיטליות כאחד.
  • גולן מיוזיק מספקת גם שירותי ניהול אמנים ללקוחותיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן