דף הבית » איך קוראים » מה שם האפליקציה שמראה מי הסתכל על הסטורי שלי באינסטגרם?

מה שם האפליקציה שמראה מי הסתכל על הסטורי שלי באינסטגרם?

מה שם האפליקציה שמראה מי הסתכל על הסטורי שלי באינסטגרם?

מה שם האפליקציה שמראה מי הסתכל על הסטורי שלי באינסטגרם?

אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר בעולם. מיליוני אנשים משתמשים בו מדי יום כדי לשתף תמונות וסרטונים עם החברים והעוקבים שלהם. אחת התכונות של אינסטגרם היא היכולת לפרסם סיפורים, שהם סרטונים קצרים או תמונות שנעלמות לאחר 24 שעות. כשאתה מפרסם סיפור, אתה יכול לראות מי צפה בו. זה יכול להיות שימושי כדי לראות מי מעורב בתוכן שלך ומי לא. אבל איך קוראים לאפליקציה שמראה מי הסתכל על הסטורי שלך באינסטגרם?

האפליקציה נקראת Story Viewer

האפליקציה שמראה מי הסתכל על הסטורי שלך באינסטגרם נקראת Story Viewer. זוהי אפליקציה של צד שלישי שאינה מזוהה עם אינסטגרם. הוא זמין עבור מכשירי אנדרואיד ו-iOS כאחד. מציג הסיפור מאפשר לך לראות מי צפה בסטורי שלך באינסטגרם. זה גם מאפשר לך לראות מי עשה לייק והגיב על הסיפור שלך. אתה יכול גם לראות כמה פעמים הסיפור שלך נצפה וכמה אנשים שיתפו אותו.

כיצד להשתמש ב-Story Viewer

השימוש ב-Story Viewer קל. כל שעליכם לעשות הוא להוריד את האפליקציה מחנות האפליקציות או גוגל פליי. לאחר שהורדת את האפליקציה, תצטרך להתחבר עם חשבון האינסטגרם שלך. לאחר שנכנסת, תוכל לצפות בסיפורים שלך ולראות מי צפה בהם. תוכל גם לראות מי עשה לייק והגיב לסטורי שלך. אתה יכול גם לראות כמה פעמים הסיפור שלך נצפה וכמה אנשים שיתפו אותו.

השוואה מהירה

תכונה מציג סיפור
ראה מי צפה בסיפור שלך כן
ראה מי אהב והגיב על הסיפור שלך כן
ראה כמה פעמים הסיפור שלך נצפה כן
ראה כמה אנשים שיתפו את הסיפור שלך כן

שאלות ותשובות

ש: האם Story Viewer ניתן להשתמש בחינם?

ת: כן, מציג סיפורים ניתן לשימוש בחינם. אין דמי מנוי או עלויות אחרות הקשורות לשימוש באפליקציה.

ש: האם Story Viewer בטוח לשימוש?

ת: כן, Story Viewer בטוח לשימוש. האפליקציה אינה ניגשת או מאחסנת אף אחד מהמידע האישי שלך.

ש: האם Story Viewer עובד על כל המכשירים?

ת: כן, מציג הסיפור עובד הן במכשירי אנדרואיד והן במכשירי iOS.

סיכום

Story Viewer הוא אפליקציה המאפשרת לך לראות מי צפה בסטורי שלך באינסטגרם. זה גם מאפשר לך לראות מי עשה לייק והגיב על הסיפור שלך, כמו גם כמה פעמים הסיפור שלך נצפה וכמה אנשים שיתפו אותו. Story Viewer הוא חופשי לשימוש והוא בטוח לשימוש, מכיוון שהוא אינו ניגש או מאחסן מידע אישי שלך. זה זמין עבור מכשירי אנדרואיד ו-iOS כאחד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן