דף הבית » כמה זמן » מה לעשות בקטניה סיציליה

מה לעשות בקטניה סיציליה

2023-05-15 07:55:00+02:00

חקור את האתרים ההיסטוריים של קטאניה

קטניה היא עיר עם היסטוריה ארוכה ועשירה. היא נוסדה במאה ה-8 לפני הספירה על ידי היוונים, ונכבשה על ידי הרומאים, הנורמנים והספרדים. כתוצאה מכך, ישנם אתרים היסטוריים רבים לחקור בקטניה. הפופולרי ביותר הוא פיאצה דל דואומו, שהיא הכיכר המרכזית של העיר. כאן תוכלו למצוא את הקתדרלה של קטניה, את פאלאצו דלי אלפנטי ואת ארמון ביסקארי. אתרים היסטוריים נוספים בקטניה כוללים את קסטלו אורסינו, האמפיתיאטרון הרומי והמנזר הבנדיקטיני.

בקר בשווקים של קטניה

קטניה היא ביתם של כמה מהשווקים הטובים ביותר בסיציליה. הפופולרי ביותר הוא Mercato di Piazza del Duomo, שמתקיים מדי יום בכיכר המרכזית של העיר. כאן תוכלו למצוא מגוון של תוצרת טרייה, בשרים, גבינות ושאר התמחויות מקומיות. שווקים אחרים בקטניה כוללים את מרקטו די סן בנדטו, מרקטו די סן ג'וזפה ומרקטו די סן ניקולו.

חווה את חיי הלילה של קטאניה

קטניה ידועה בחיי הלילה התוססים שלה. העיר היא ביתם של מגוון ברים, מועדונים ומסעדות, כולם מציעים חוויה ייחודית. נקודות פופולריות כוללות את פיאצה דל דואומו, את ויה אטנאה ואת ויה קרוציפרי. לאווירה רגועה יותר, פנו אל פיאצה אוניברסיטאה, שם תוכלו למצוא מגוון בתי קפה וברים.

צאו לטיול יום להר אטנה

הר אטנה הוא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בסיציליה. ממוקם ממש מחוץ לקטניה, זהו הר הגעש הפעיל הגדול ביותר באירופה. טיול יום להר אטנה הוא דרך מצוינת לחוות את יופיה של סיציליה. תוכלו לערוך סיור מודרך בהר הגעש, או לחקור אותו בעצמכם. כך או כך, אין ספק שזו תהיה חוויה בלתי נשכחת.

דעה אישית

קטניה היא עיר יפהפייה עם הרבה מה להציע. מהאתרים ההיסטוריים שלה ועד חיי הלילה התוססים שלה, יש משהו לכולם. אני ממליץ בחום לצאת לטיול יום להר אטנה, מכיוון שזו חוויה ייחודית באמת. בין אם אתם מחפשים חופשה מרגיעה או הרפתקה, קטניה היא היעד המושלם.

למידע נוסף על קטניה, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן