דף הבית » איך » מה לעשות בחיפה עם ילדים

מה לעשות בחיפה עם ילדים

2023-05-20 11:32:00+02:00

בקר בגנים הבהאיים

בחיפה נמצאים הגנים הבהאים היפים והשלווים, אתר חובה לכל משפחה המבקרת בעיר. הגנים הם אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, וידועים בנופים המדהימים של הים התיכון. הגנים פתוחים לקהל, ומציעים אווירה שלווה ושלווה למבקרים. יש גם סיורים מודרכים, המספקים מבט מעמיק על ההיסטוריה והמשמעות של הגנים.

צא לסיור במושבה הגרמנית

המושבה הגרמנית היא אזור היסטורי בחיפה, ומהווה מקום נהדר לטייל בו עם המשפחה. האזור מלא בקסם מהעולם הישן, והוא ביתם של מגוון מסעדות, חנויות וגלריות. יש גם כמה אתרים היסטוריים באזור, כולל הכנסייה הגרמנית הטמפלרית, מוזיאון המושבה הגרמנית ובית הכנסת של המושבה הגרמנית. סיור במושבה הגרמנית הוא דרך מצוינת ללמוד על ההיסטוריה והתרבות של העיר.

חקור את המוזיאון הימי הלאומי

המוזיאון הימי הלאומי הוא מקום נהדר לבקר בו עם המשפחה. המוזיאון הוא ביתם של מגוון תערוכות, כולל העתק של ספינת מפרש מהמאה ה-19, דגם של צוללת ומגוון תצוגות אינטראקטיביות. המוזיאון מציע גם מגוון תוכניות חינוכיות, כגון הרצאות וסדנאות.

בקר בגן החיות בחיפה

גן החיות בחיפה הוא מקום מצוין לקחת את המשפחה ליום כיף. גן החיות הוא ביתם של מגוון בעלי חיים, כולל אריות, נמרים, ג'ירפות וקופים. גן החיות מציע גם מגוון תוכניות חינוכיות, כמו מופעי בעלי חיים ותערוכות אינטראקטיביות.

צא לטיול לחוף הים

חיפה היא ביתם של כמה חופים יפים, והיא מקום מצוין לקחת את המשפחה ליום כיף בשמש. החופים נהדרים לשחייה, שיזוף ומשחק בחול. יש גם מגוון מסעדות ובתי קפה לצד החוף, בהם תוכלו ליהנות מארוחה או מחטיף.

בקרו במוזיאון חיפה לאמנות

מוזיאון חיפה לאמנות הוא מקום מצוין לקחת את המשפחה ליום של תרבות וחינוך. המוזיאון הוא ביתם של מגוון יצירות אמנות, כולל ציורים, פסלים ותצלומים. המוזיאון מציע גם מגוון תוכניות חינוכיות, כגון הרצאות וסדנאות.

חקור את נמל חיפה

נמל חיפה הוא מקום נהדר לטייל בו עם המשפחה. הנמל הוא ביתם של מגוון חנויות, מסעדות ובתי קפה, כמו גם מגוון סירות וספינות. הנמל מציע גם מגוון תוכניות חינוכיות, כמו הרצאות וסדנאות.

צא לטיול בגן הלאומי הכרמל

הגן הלאומי הכרמל הוא מקום מצוין לקחת את המשפחה ליום של פעילויות בחיק הטבע. הפארק הוא ביתם של מגוון שבילים, המעולים לטיולים רגליים ולרכיבה על אופניים. הפארק מציע גם מגוון תוכניות חינוכיות, כגון הרצאות וסדנאות. חיפה היא עיר נהדרת למשפחות, ויש שפע של פעילויות לעשות עם ילדים. מסיורים בגנים הבהאים ועד טיול לחוף הים, בחיפה יש המון דברים לעשות שכל המשפחה יכולה ליהנות מהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן