דף הבית » כמה זמן » מה לעשות אם המגע באייפון לא עובד?

מה לעשות אם המגע באייפון לא עובד?

2023-05-14 07:24:00+02:00

מבוא

האם אתה מתקשה עם מסך המגע של האייפון שלך? זה יכול להיות מתסכל להפליא כשהמכשיר שלך לא מגיב למגע שלך. למרבה המזל, ישנם כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לפתור את הבעיה ולתקן אותה. במאמר זה, נדון בכמה דברים שלא ידעתם מה לעשות אם המגע באייפון לא עובד.

בדוק אם קיימים עדכוני תוכנה

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות אם מסך המגע של האייפון שלך לא עובד הוא לבדוק אם יש עדכוני תוכנה. אפל משחררת באופן קבוע עדכונים כדי לתקן באגים ולשפר את הביצועים. כדי לחפש עדכונים, עבור לאפליקציית ההגדרות ולאחר מכן הקש על כללי > עדכון תוכנה. אם יש עדכון זמין, עקוב אחר ההוראות שעל המסך כדי להתקין אותו.

הפעל מחדש את האייפון שלך

אם אין עדכוני תוכנה זמינים, השלב הבא הוא להפעיל מחדש את האייפון שלך. זה יעזור לאפס את המכשיר ולעיתים קרובות יכול לתקן בעיות תוכנה קלות. כדי להפעיל מחדש את האייפון שלך, לחץ והחזק את לחצן ההפעלה עד להופעת המחוון "החלק לכיבוי". החלק את המחוון ימינה כדי לכבות את המכשיר. ברגע שהוא כבוי, לחץ והחזק שוב את לחצן ההפעלה כדי להפעיל אותו מחדש.

כפה על הפעלה מחדש של האייפון שלך

אם הפעלה מחדש של האייפון שלך לא פותרת את הבעיה, אתה יכול לנסות הפעלה מחדש בכוח. זוהי הפעלה מחדש חזקה יותר שיכולה לעזור לתקן בעיות תוכנה חמורות יותר. כדי להפעיל מחדש את האייפון שלך, לחץ ושחרר במהירות את לחצן הגברת עוצמת הקול ולאחר מכן לחץ ושחרר במהירות את לחצן החלשת עוצמת הקול. לבסוף, לחץ והחזק את לחצן ההפעלה עד להופעת הלוגו של אפל.

בדוק אם יש נזק פיזי

אם מסך המגע עדיין לא עובד, עליך לבדוק אם יש נזק פיזי. זה יכול להיות כל דבר, החל ממסך סדוק ועד נזקי מים. אם תמצא נזק פיזי, תצטרך לקחת את האייפון שלך לחנות תיקונים כדי לתקן אותו.

בדוק אם יש פסולת

לפעמים, מסך המגע לא יעבוד כי יש פסולת שחוסמת את החיישנים. כדי לבדוק אם יש פסולת, כבה את האייפון שלך והשתמש בפנס כדי לחפש לכלוך או אבק על המסך. אם אתה מוצא כזה, השתמש במטלית רכה כדי לנגב אותו בעדינות.

סיכום

אם המגע באייפון שלך לא עובד, יש כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לפתור את הבעיה ולתקן אותה. ראשית, בדוק אם יש עדכוני תוכנה. אם אין כאלה, נסה להפעיל מחדש או להפעיל מחדש את המכשיר. אם זה לא עובד, בדוק אם יש נזק פיזי או פסולת שעלולים לחסום את החיישנים. אם כל השאר נכשל, קח את האייפון שלך לחנות תיקונים כדי לתקן אותו.

  • בדוק אם קיימים עדכוני תוכנה
  • הפעל מחדש את האייפון שלך
  • הפעל מחדש את האייפון שלך
  • בדוק אם יש נזק פיזי
  • בדוק אם יש פסולת

אם אתה עדיין נתקל בבעיות עם מסך המגע של האייפון שלך, תוכל ללמוד עוד על הבעיה על ידי קריאת מאמר זה או צפייה בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן