דף הבית » איך קוראים » מה השם של הטריקס?

מה השם של הטריקס?

מה השם של הטריקס?

מה זה הטריקס?

הטריקס הוא מותג דגני בוקר המיוצר על ידי ג’נרל מילס. זהו דגני בוקר המורכב ממגוון צורות וצבעים. הדגנים הוצגו לראשונה בשנת 1954 ומאז היו בחירה פופולרית לארוחת בוקר. הדגנים מורכבים משילוב של חיטה, תירס, שיבולת שועל ואורז. הוא מכיל גם מגוון צבעים וטעמים מלאכותיים.

נושאים קשורים:

 

ההיסטוריה של הטריקס

הטריק הוצג לראשונה בשנת 1954 על ידי ג’נרל מילס. הדגנים שווקו בתחילה כאפשרות ארוחת בוקר בריאה לילדים. הוא פורסם גם כדגני בוקר שכיף לאכול. הדגנים הורכבו במקור משלוש צורות שונות: כוכבים, עיגולים ומשולשים. בשנת 1991 נוסחו מחדש הדגנים והצורות שונו לעיגולים, משולשים וסגלגלים.

מרכיבי הטריקס

דגני Trix מורכבים משילוב של חיטה, תירס, שיבולת שועל ואורז. הוא מכיל גם מגוון צבעים וטעמים מלאכותיים. הדגנים ממותקים בסוכר ומכילים מגוון ויטמינים ומינרלים. הדגנים מכילים גם כמות קטנה של נתרן.

עובדות תזונה

דגני טריקס הם מקור טוב לפחמימות ודל בשומן. זה גם מקור טוב לויטמינים ומינרלים. מנה אחת של הדגנים מכילה 110 קלוריות, 2.5 גרם שומן, 22 גרם פחמימות, 2 גרם חלבון ו-1 גרם סיבים תזונתיים.

שולחן דגני טריקס

מֵזִין כמות למנה
קלוריות 110
שומן טוטאלי 2.5 גרם
שומן רווי 0 גרם
כולסטרול 0 מ”ג
נתרן 140 מ”ג
סך הפחמימות 22 גרם
סיבים תזונתיים 1 גרם
סוכרים 10 גרם
חֶלְבּוֹן 2 גרם

דגני טריקס הם מקור טוב לפחמימות ודל בשומן. זה גם מקור טוב לויטמינים ומינרלים. הדגנים ממותקים בסוכר ומכילים מגוון צבעים וטעמים מלאכותיים. זוהי בחירה פופולרית לארוחת בוקר ומהווה מקור טוב לאנרגיה.

דגני טריקס הם אופציה מצוינת למי שמחפש ארוחת בוקר מהירה וקלה. זהו דגני בוקר מהנה וטעים שבטוח ישמח. הדגנים הם מקור טוב לפחמימות ודל בשומן. זה גם מקור טוב לויטמינים ומינרלים. הדגנים ממותקים בסוכר ומכילים מגוון צבעים וטעמים מלאכותיים.

דגני טריקס הם דרך מצוינת להתחיל את היום. זהו דגני בוקר מהנה וטעים שבטוח ישמח. הדגנים הם מקור טוב לפחמימות ודל בשומן. זה גם מקור טוב לויטמינים ומינרלים. הדגנים ממותקים בסוכר ומכילים מגוון צבעים וטעמים מלאכותיים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן