דף הבית » איך קוראים » מה השם של האפליקציה הזו?

מה השם של האפליקציה הזו?

מה השם של האפליקציה הזו?

מה השם של האפליקציה הזו?

שמעת פעם על אפליקציה שאתה מצייר וצריך לנחש מהי? זוהי דרך מהנה ויצירתית לאתגר את עצמך ואת החברים שלך. אפליקציה זו נקראת Draw Something והיא הופכת במהירות לאחת האפליקציות הפופולריות ביותר בשוק.Draw Something הוא משחק שבו אתה מצייר תמונה והחברים שלך צריכים לנחש מה זה. זוהי דרך נהדרת ליהנות עם החברים והמשפחה שלך. אתה יכול לשחק עם עד ארבעה אנשים בו זמנית ואתה יכול אפילו לשחק עם אנשים מכל העולם.

איך לשחק Draw Something

Draw Something קל לשחק. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לצייר ציור והחברים שלך צריכים לנחש מה זה. אתה יכול לצייר כל דבר שאתה רוצה, מצורות פשוטות ועד ציורים מורכבים. לאחר שציירת את התמונה שלך, החברים שלך יצטרכו לנחש מה זה. המשחק הוא פשוט אבל זה יכול להיות מאוד מאתגר. אתה יכול לשחק עם עד ארבעה אנשים בו זמנית ואתה יכול אפילו לשחק עם אנשים מכל העולם.

תכונות של Draw Something

ל-Draw Something יש הרבה תכונות נהדרות שהופכות אותו למשחק נהדר. הנה כמה מהתכונות של Draw Something:

רב משתתפים

Draw Something הוא משחק נהדר למשחק עם חברים ובני משפחה. אתה יכול לשחק עם עד ארבעה אנשים בו זמנית ואתה יכול אפילו לשחק עם אנשים מכל העולם.

מאתגר

Draw Something הוא משחק מאתגר. אתה צריך להיות יצירתי ולחשוב מחוץ לקופסה כדי להמציא את הציורים הטובים ביותר.

כֵּיף

Draw Something זה מאוד כיף. זוהי דרך נהדרת ליהנות עם החברים והמשפחה שלך.

השוואה מהירה

תכונה צייר משהו
רב משתתפים עד 4 שחקנים
מאתגר כן
כֵּיף כן

Draw Something הוא משחק נהדר למשחק עם חברים ובני משפחה. זוהי דרך מהנה ויצירתית לאתגר את עצמך ואת החברים שלך. המשחק קל לשחק וזו דרך נהדרת ליהנות עם החברים והמשפחה שלך. זהו משחק מאתגר שדורש ממך להיות יצירתי ולחשוב מחוץ לקופסה.Draw Something הופך במהירות לאחת האפליקציות הפופולריות ביותר בשוק. זוהי דרך נהדרת ליהנות עם החברים והמשפחה שלך. אז אם אתה מחפש דרך מהנה ויצירתית לאתגר את עצמך ואת החברים שלך, אז Draw Something הוא המשחק המושלם בשבילך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן