דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין DDR3 ל- DDR4?

מה ההבדל בין DDR3 ל- DDR4?

מה זה DDR3?

DDR3 (קצב נתונים כפול 3) הוא סוג של זיכרון RAM (זיכרון גישה אקראית) המשמש במחשבים. זהו הדור השלישי של DDR RAM ושוחרר בשנת 2007. DDR3 RAM מהיר יותר מ- DDR2 RAM ובעל רוחב פס גבוה יותר. יש לו גם צריכת חשמל נמוכה יותר מ- DDR2 RAM.

מה זה DDR4?

DDR4 (קצב נתונים כפול 4) הוא הדור הרביעי של RAM של DDR ושוחרר בשנת 2014. זהו סוג ה- RAM האחרון והוא מהיר יותר מ- DDR3 RAM. ל- DDR4 RAM רוחב פס גבוה יותר וצריכת חשמל נמוכה יותר מ- DDR3 RAM. זה גם שיפר את תיקון השגיאות ואמינות טובה יותר.

הבדלים במהירות

זיכרון RAM של DDR4 מהיר יותר מ- DDR3 RAM. ל- DDR4 RAM יש מהירות שעון גבוהה יותר, מה שאומר שהוא יכול להעביר נתונים מהר יותר מ- DDR3 RAM. ל- DDR4 RAM יש גם רוחב פס גבוה יותר, מה שאומר שהוא יכול להעביר יותר נתונים בבת אחת מאשר DDR3 RAM.

הבדלים בצריכת חשמל

RAM של DDR4 יש צריכת חשמל נמוכה יותר מ- DDR3 RAM. המשמעות היא שהיא משתמשת בפחות כוח, שיכול לעזור להפחית את צריכת החשמל הכוללת של מחשב. זה יכול לעזור להפחית את עלות הפעלת מחשב.

הבדלים בעלות

RAM DDR4 יקר יותר מ- DDR3 RAM. הסיבה לכך היא ש- DDR4 RAM הוא חדש יותר ויש לו יותר תכונות מ- DDR3 RAM. עם זאת, הפרש העלויות אינו משמעותי כמו הפרש הביצועים בין שני סוגי ה- RAM.

לסיכום, RAM של DDR4 מהיר יותר, בעל צריכת חשמל נמוכה יותר והוא יקר יותר מ- DDR3 RAM. אם אתם מחפשים זיכרון RAM מהיר ואמין יותר, אז RAM של DDR4 הוא הדרך ללכת.

אז אל תפחד לשדרג ל- DDR4 RAM וליהנות מהביצועים המשופרים!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן