דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין CC ל- BCC בהודעות דוא”ל?

מה ההבדל בין CC ל- BCC בהודעות דוא”ל?

מה זה CC בהודעות דוא”ל?

CC מייצג עותק פחמן ומשמש כאשר ברצונך לשלוח עותק של דוא”ל למישהו אחר. זוהי דרך נהדרת להחזיק את כולם בלולאה ולהבטיח שכולם מודעים לשיחה. כשאתה משתמש ב- CC, מקבל הדוא”ל יוכל לראות מי עוד נכלל במייל.

נושאים קשורים:

 

מה זה BCC בהודעות דוא”ל?

BCC מייצג עותק פחמן עיוור ומשמש כאשר ברצונך לשלוח עותק של דוא”ל למישהו אחר מבלי שהנמענים האחרים יודעים. זוהי דרך נהדרת לשמור על השיחה פרטית ולהבטיח שרק המקבל המיועד יודע על השיחה. כשאתה משתמש ב- BCC, מקבל הדוא”ל לא יוכל לראות מי עוד נכלל בהודעת הדוא”ל.

ההבדל בין CC ל- BCC בהודעות דוא”ל

ההבדל העיקרי בין CC ל- BCC בהודעות דוא”ל הוא שכאשר אתה משתמש ב- CC, נמען הדוא”ל יוכל לראות מי עוד נכלל במייל, ואילו כשאתה משתמש ב- BCC, מקבל הדוא”ל לא יכיל להיות מסוגל לראות מי עוד נכלל במייל.

מתי להשתמש ב- CC בהודעות דוא”ל

CC משמש בצורה הטובה ביותר כאשר ברצונך לשמור על כולם בלולאה ולהבטיח שכולם יהיו מודעים לשיחה. זוהי דרך נהדרת להודיע ​​לכולם ולהבטיח שכולם נמצאים באותו עמוד.

מתי להשתמש ב- BCC בהודעות דוא”ל

BCC משמש בצורה הטובה ביותר כאשר ברצונך לשמור על השיחה פרטית ולהבטיח שרק הנמען המיועד יודע על השיחה. זוהי דרך נהדרת לשמור על השיחה חסויה ולהבטיח שרק המקבל המיועד יודע על השיחה.

כיצד להשתמש ב- CC ו- BCC בהודעות דוא”ל

בעת שליחת דוא”ל, אתה יכול להשתמש בשדות CC ו- BCC כדי להוסיף נמענים נוספים. כל שעליך לעשות הוא להזין את כתובות הדוא”ל של האנשים שאתה רוצה לכלול בהודעת הדוא”ל בשדות CC או BCC. אתה יכול גם להשתמש בשדות CC ו- BCC כדי להוסיף נמענים נוספים להודעת דוא”ל אליו אתה עונה.

מסקנה

CC ו- BCC הם שני כלים מעולים לשמירה על כולם בלולאה ולהבטיח שרק הנמען המיועד יודע על השיחה. הידיעה מתי ואיך להשתמש בהם נכון יכולה לעזור לך לתקשר בצורה יעילה יותר ולהבטיח שכולם נמצאים באותו עמוד.

עכשיו אתה יודע מה ההבדל בין CC ל- BCC בהודעות דוא”ל, אז קדימה והתחל להשתמש בהם לטובתך!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן