דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין C ל- CE במחשבון?

מה ההבדל בין C ל- CE במחשבון?

מה זה C ו- CE במחשבון?

C ו- CE הם שניים מהכפתורים הנפוצים ביותר שנמצאו במחשבון. C מייצג את Clear ו- CE מייצג כניסה ברורה. שני הכפתורים הללו משמשים כדי לנקות את זיכרון המחשבון ולאפס אותו למצב ברירת המחדל שלו.

מה עושה C?

כפתור C מנקה את זיכרון המחשבון ומאפס אותו למצב ברירת המחדל שלו. המשמעות היא שכל חישובים שנכנסו למחשבון יימחקו והמחשבון יהיה מוכן להתחיל חישוב חדש. כפתור C משמש בדרך כלל כאשר ברצונך להתחיל חישוב חדש או כאשר ברצונך לנקות את זיכרון המחשבון.

מתי עלי להשתמש בכפתור C?

יש להשתמש בכפתור C כאשר ברצונך להתחיל חישוב חדש או כאשר ברצונך לנקות את זיכרון המחשבון. כדאי גם להשתמש בכפתור C לאחר שסיימת חישוב כדי להבטיח שהמחשבון מוכן לחישוב הבא.

מה עושה CE?

כפתור CE משמש כדי לנקות את הערך האחרון שנעשה למחשבון. המשמעות היא שאם אתה טועה בעת כניסה לחישוב, אתה יכול להשתמש בלחצן CE כדי לנקות את הערך האחרון ולהתחיל שוב. כפתור CE משמש בדרך כלל כאשר ברצונך לבצע תיקון לחישוב או כאשר ברצונך לנקות את הערך האחרון.

מתי עלי להשתמש בלחצן CE?

יש להשתמש בכפתור CE כאשר ברצונך לבצע תיקון לחישוב או כאשר ברצונך לנקות את הערך האחרון. כדאי גם להשתמש בכפתור CE לאחר שסיימת חישוב כדי להבטיח שהמחשבון מוכן לחישוב הבא.

מסקנה

C ו- CE הם שניים מהכפתורים הנפוצים ביותר שנמצאו במחשבון. C מייצג את Clear ו- CE מייצג כניסה ברורה. שני הכפתורים הללו משמשים כדי לנקות את זיכרון המחשבון ולאפס אותו למצב ברירת המחדל שלו. הכרת ההבדל בין C ל- CE ומתי להשתמש בהם יכולה לעזור לך להשתמש במחשבון שלך בצורה יעילה יותר.

עכשיו אתה יודע מה ההבדל בין C ל- CE במחשבון, אז קדימה והתחל לחשב!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן