דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין Apple AirPods ו- AirPods Pro?

מה ההבדל בין Apple AirPods ו- AirPods Pro?

מהם AirPods?

AirPods הם אוזניות אלחוטיות של אפל. הם נועדו להיות נוחים ולספק חווית האזנה נהדרת. AirPods מגיעים בשני דגמים: AirPods הסטנדרטיים ו- AirPods Pro. שני הדגמים מציעים איכות צליל נהדרים ונוחות, אך ישנם כמה הבדלים מרכזיים ביניהם.

מהם ההבדלים בין AirPods ו- AirPods Pro?

ההבדל העיקרי בין AirPods ל- AirPods Pro הוא העיצוב. ל- AirPods יש עיצוב אוזניות מסורתי יותר, ואילו ל- AirPods Pro יש עיצוב בתוך האוזן עם טיפים לסיליקון המספקים חותם טוב יותר ואיכות צליל משופרת. ל- AirPods Pro יש גם ביטול רעש פעיל, המסייע להפחתת רעשי הרקע.

מבחינת חיי הסוללה, AirPods מציעים עד חמש שעות זמן האזנה, בעוד AirPods Pro מציעה עד ארבע וחצי שעות של זמן האזנה. ל- AirPods Pro יש גם מארז טעינה אלחוטי, בעוד ש- AirPods אינם עושים זאת.

איזה דגם מתאים לך?

המודל הנכון עבורך תלוי בצרכים ובהעדפותיך. אם אתם מחפשים עיצוב אוזניות מסורתי יותר ואינכם זקוקים לביטול רעש פעיל, אזירי AirPods עשויים להיות הבחירה הנכונה עבורכם. אם אתם מחפשים התאמה בטוחה יותר ואיכות צליל טובה יותר, אז AirPods Pro עשויה להיות האפשרות הטובה יותר.

מחיר

AirPods זולים יותר מ- Airpods Pro, כאשר הדגם הסטנדרטי מתחיל ב 159 $ ודגם ה- PRO החל מ- 249 $.

תכונות

AirPods מציעים חווית האזנה נהדרת, אך AirPods Pro מציעה תכונות נוספות כמו ביטול רעש פעיל ומארז טעינה אלחוטי.

לא משנה באיזה דגם תבחר, אתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל חווית האזנה נהדרת. אז קדימה לקבל את ההחלטה שלך ותיהנה מהמוזיקה שלך!

צרו את הבחירה הנכונה ותיהנו מהמוזיקה שלכם עם Apple AirPods!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן