דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין ADD ל- ADHD?

מה ההבדל בין ADD ל- ADHD?

מה הוסף?

הפרעת קשב וריכוז (ADD) היא מצב המשפיע על יכולתו של האדם להתמקד ולרכז. אנשים עם ADD מתקשים לשים לב למשימות ועלולים להיות מוסחים בקלות. יתכן שהם גם מתקשים לארגן את מחשבותיהם ולהשלמת משימות.

הוסף מאובחן לעתים קרובות בילדות, אך הוא יכול להשפיע גם על מבוגרים. ההערכה היא כי כ -5% מהילדים ו -2.5% מהמבוגרים מוסיפים.

נושאים קשורים:

 

מה זה ADHD?

הפרעת קשב וריכוז (הפרעות קשב וריכוז) היא מצב הדומה ל- ADD, אך הוא כולל גם תסמינים של היפראקטיביות ואימפולסיביות. אנשים עם הפרעות קשב וריכוז מתקשים לשים לב ועלולים להיות מוסחים בקלות. יתכן שהם גם מתקשים לשלוט בדחפים שלהם ועשויים להיות פעילים מדי.

הפרעות קשב וריכוז מאובחנות לעתים קרובות גם בילדות, אך היא יכולה להשפיע גם על מבוגרים. ההערכה היא כי בסביבות 9.4% מהילדים ו -4.4% מהמבוגרים סובלים מהפרעות קשב וריכוז.

מה ההבדל בין ADD ל- ADHD?

ההבדל העיקרי בין ADD ו- ADHD הוא ש- ADHD כולל תסמינים של היפראקטיביות ואימפולסיביות, בעוד ADD לא. אנשים עם ADD עשויים להתקשות לשים לב ועשויים להיות מוסחים בקלות, אך אין להם אותה רמה של היפראקטיביות ואימפולסיביות כמו אלה עם הפרעות קשב וריכוז.

הוסף תסמינים

הסימפטומים של ADD כוללים קושי לשים לב, הופך בקלות להסיח הדעת, קושי לארגן מחשבות ומשימות וקושי להשלים משימות.

תסמיני הפרעות קשב וריכוז

הסימפטומים של הפרעות קשב וריכוז כוללים קושי לשים לב, הופך בקלות להסיח הדעת, קושי לשלוט בדחפים ולהיות פעיל יתר על המידה.

לסיכום, ADD ו- ADHD הם תנאים דומים, אך יש להם כמה הבדלים חשובים. הוסף אינו כולל תסמינים של היפראקטיביות ואימפולסיביות, ואילו הפרעות קשב וריכוז כן. חשוב להבין את ההבדלים בין שני התנאים על מנת לקבל את האבחנה והטיפול הנכונים.

לא משנה מה, אתה תמיד יכול למצוא דרכים לנהל את ההוספה שלך או הפרעות קשב וריכוז ולחיות חיים מאושרים ומוצלחים!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן