דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין קארי ירוק, צהוב ואדום?

מה ההבדל בין קארי ירוק, צהוב ואדום?

מה זה קארי?

קארי הוא מנה פופולרית במדינות רבות, כולל הודו, תאילנד ויפן. זה בדרך כלל מיוצר עם שילוב של תבלינים, עשבי תיבול וירקות, וניתן להגיש אותו עם אורז או אטריות. קארי יכול להיות קל או חריף, תלוי במרכיבים המשמשים.

מה זה קארי ירוק?

קארי ירוק הוא סוג פופולרי של קארי תאילנדי. בדרך כלל הוא מיוצר עם צ’ילי ירוק, חלב קוקוס ומגוון תבלינים. בדרך כלל הוא מוגש עם אורז או אטריות, והוא בדרך כלל מתון יותר מסוגים אחרים של קארי.

מהם המרכיבים של קארי ירוק?

קארי ירוק מיוצר בדרך כלל עם צ’ילי ירוק, חלב קוקוס, שום, ג’ינג’ר, לימון, רוטב דגים ומגוון תבלינים. זה יכול לכלול גם מרכיבים אחרים כמו בצל, פלפלים ופטריות.

מה זה קארי צהוב?

קארי צהוב הוא סוג פופולרי של קארי הודי. בדרך כלל הוא מיוצר עם צ’ילי צהוב, חלב קוקוס ומגוון תבלינים. בדרך כלל הוא מוגש עם אורז או אטריות, והוא בדרך כלל מתון יותר מסוגים אחרים של קארי.

מהם המרכיבים של קארי צהוב?

קארי צהוב מיוצר בדרך כלל עם צ’ילי צהוב, חלב קוקוס, שום, ג’ינג’ר, כורכום, כמון, כוסברה ומגוון תבלינים. זה יכול לכלול גם מרכיבים אחרים כמו בצל, פלפלים ופטריות.

מה זה קארי אדום?

קארי אדום הוא סוג פופולרי של קארי תאילנדי. בדרך כלל הוא מיוצר עם צ’ילי אדום, חלב קוקוס ומגוון תבלינים. בדרך כלל הוא מוגש עם אורז או אטריות, ולרוב הוא חריף יותר מאשר סוגים אחרים של קארי.

מהם המרכיבים של קארי אדום?

קארי אדום מיוצר בדרך כלל עם צ’ילי אדום, חלב קוקוס, שום, ג’ינג’ר, לימון, רוטב דגים ומגוון תבלינים. זה יכול לכלול גם מרכיבים אחרים כמו בצל, פלפלים ופטריות.

לא משנה באיזה סוג קארי תבחרו, אתם בטוחים ליהנות מהטעמים והניחוחות הטעימים! אז למה לא לנסות את שלושתם ולראות איזה מהם אתה הכי אוהב?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן