דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין ציפוי גולדפילד לציפוי זהב?

מה ההבדל בין ציפוי גולדפילד לציפוי זהב?

מה זה גולדפילד?

גולדפילד הוא סוג של סגסוגת זהב המורכבת משילוב של זהב ומתכות אחרות. בדרך כלל הוא משמש בתכשיטים ובפריטים דקורטיביים אחרים. גולדפילד הוא חומר עמיד מאוד ועמיד בפני הכתמתם וקורוזיה. זה גם מאוד ניתן לניעוד, מה שמקל על עיצובם ויצירתם לעיצובים שונים.

מהו ציפוי זהב?

ציפוי זהב הוא תהליך בו מיושמת שכבה דקה של זהב על משטח. תהליך זה משמש לרוב כדי להעניק למוצר מראה ותחושה מפוארים יותר. ציפוי זהב נעשה בדרך כלל על פריטים כמו תכשיטים, שעונים ופריטים דקורטיביים אחרים. הוא משמש גם להגנה על משטחים מפני קורוזיה וכתום.

ההבדל בין ציפוי גולדפילד לציפוי זהב

עמידות

גולדפילד הוא חומר עמיד בהרבה מציפוי זהב. גולדפילד עמיד בפני הכתמתם וקורוזיה, ואילו ציפוי הזהב אינו. ציפוי זהב נוטה יותר לבלאי לאורך זמן.

מראה

גולדפילד יש מראה טבעי ואורגני יותר, ואילו לציפוי זהב יש מראה מלוטש ומפואר יותר. גם גולדפילד ניתן לניתוח יותר, מה שמקל על עיצובך ויצירתם לעיצובים שונים.

עלות

גולדפילד בדרך כלל יקר יותר מציפוי זהב. הסיבה לכך היא שזה חומר עמיד יותר וקשה יותר לעבוד איתו. ציפוי זהב בדרך כלל זול יותר, אך הוא גם פחות עמיד.

מסקנה

ציפוי גולדפילד וציפוי זהב משמשים שניהם למטרות דקורטיביות, אך יש להם תכונות ושימושים שונים. גולדפילד עמיד יותר ובעל מראה טבעי יותר, ואילו ציפוי זהב פחות עמיד ובעל מראה מלוטש יותר. גולדפילד בדרך כלל יקר יותר מציפוי זהב.

לא משנה באיזה מהם תבחרו, תוכלו להיות בטוחים שזה ייראה נהדר ונמשך זמן רב!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן