דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין ספגטי לפסטה?

מה ההבדל בין ספגטי לפסטה?

מה ההבדל בין ספגטי לפסטה?

ספגטי ופסטה הם שניהם סוגים של מטבח איטלקי, אך הם אינם זהים. ספגטי הוא סוג של פסטה ארוכה ורזה, ואילו פסטה היא מונח גנרי לכל סוג של אטריות איטלקיות. ספגטי מוגש בדרך כלל עם רוטב על בסיס עגבניות, ואילו סוגים אחרים של פסטה יכולים להיות מוגשים עם מגוון רטבים.

סוגי הפסטה

ישנם סוגים רבים ושונים של פסטה, כולל פנה, ריגטוני, פטוצ’יני ומקרוני. לכל סוג של פסטה צורה וגודל שונה, ומשמש במנות שונות. לדוגמה, לרוב משתמשים בפנה בסלטים של פסטה, ואילו פטוצ’ין משמש לרוב ברטבים שמנת.

איך אתה מכנה כל סוג של פסטה?

ניתן לכנות כל סוג של פסטה כ”פסטה “. זהו מונח גנרי שניתן להשתמש בו כדי להתייחס לכל סוג של אטריות איטלקיות. לדוגמה, אתה יכול לומר “יש לי פסטה לארוחת ערב” וזה יכול להיות כל סוג של פסטה, כמו ספגטי, פנה או מקרוני.

בישול פסטה

בישול פסטה הוא תהליך פשוט. ראשית, עליכם להביא סיר מים מלוחים לרתיחה. לאחר מכן, הוסיפו את הפסטה למי הרותחים ומבשלים אותה למשך הזמן המצוין על החבילה. ברגע שהפסטה מבושלת, מסננים אותה ומגישים אותה עם הרוטב האהוב עליך.

אחסון פסטה

ניתן לאחסן פסטה בכלי אטום אוויר במקום קריר ויבש עד שנה. חשוב לוודא שהמיכל אטום אוויר כך שהפסטה לא תהיה מעופשת.

חימום מחדש של פסטה

ניתן לחמם מחדש את הפסטה במיקרוגל או בכיריים. כדי לחמם מחדש במיקרוגל, הניחו את הפסטה בכלי בטוח במיקרוגל ומחממים למשך 1-2 דקות. כדי לחמם מחדש את הכיריים, הכניסו את הפסטה לסיר עם כמות קטנה של מים ומחממים על אש בינונית עד שהפסטה מחוממת דרכה.

הקפאת פסטה

ניתן להקפיא פסטה עד שלושה חודשים. כדי להקפיא פסטה, בישלו אותה עד שהיא אל -דנטה ואז נותנים לה להתקרר לחלוטין. הניחו את הפסטה המקוררת במיכל אטום והקפיאו. כשאתה מוכן לאכול את הפסטה, הפוך אותה במקרר בן לילה ואז לחמם אותה מחדש.

ליהנות מפסטה

פסטה היא מנה טעימה ומגוונת שניתן ליהנות ממנה במגוון דרכים. בין אם אתה מכין ספגטי, פנה או מקרוני, אתה יכול להיות בטוח שמנת הפסטה שלך תהיה טעימה. אז קדימה ותיהנו מכמה פסטה היום!

פסטה היא מנה טעימה ומגוונת שיכולה להפוך את כל הארוחה למיוחדת. אז קדימה ותיהנו מכמה פסטה היום!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן