דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין מקרר למקפיא?

מה ההבדל בין מקרר למקפיא?

מהו מקרר?

מקרר הוא מכשיר משק בית נפוץ המשמש לשמירה על אוכל ושתייה קר. זה עובד על ידי הפצת אוויר קר בכל פנים המכשיר. הטמפרטורה בתוך מקרר היא בדרך כלל בין 35 ל 40 מעלות פרנהייט. זה עוזר לשמור על אוכל טרי ומונע ממנו לקלקל.

נושאים קשורים:

 

מהו מקפיא?

מקפיא הוא סוג של מקרר המשמש לאחסון מזון בטמפרטורה נמוכה בהרבה מאשר מקרר רגיל. הטמפרטורה בתוך מקפיא היא בדרך כלל בין 0 ל -10 מעלות פרנהייט. זה עוזר לשמור על אוכל קפוא ומונע ממנו לקלקל.

מה ההבדל בין מקרר למקפיא?

ההבדל העיקרי בין מקרר למקפיא הוא הטמפרטורה. מקרר משמש לשמירה על קר במזון, ואילו מקפיא משמש לשמירה על קפוא אוכל. בנוסף, למקפיא יש בדרך כלל יותר מקום ממקרר, ומאפשר לך לאחסן יותר אוכל.

כיצד להשתמש במקרר ובמקפיא

בעת שימוש במקרר ומקפיא, חשוב לשמור על הטמפרטורה של כל מכשיר ברמה הנכונה. עבור מקרר, הטמפרטורה צריכה להיות בין 35 ל 40 מעלות פרנהייט. עבור מקפיא, הטמפרטורה צריכה להיות בין 0 ל -10 מעלות פרנהייט.

מה עליכם לאחסן במקרר ומקפיא?

כאשר מאחסנים אוכל במקרר או במקפיא, חשוב לדעת איזה סוג מזון צריך לאחסן בכל מכשיר. באופן כללי, יש לאחסן אוכל מתכלה כמו בשר, חלב וביצים במקרר. במקפיא יש לאחסן אוכל שאינו מתכלים כמו ירקות קפואים וגלידה.

הכרת ההבדל בין מקרר למקפיא יכולה לעזור לך לשמור על האוכל שלך טרי ובטוח. עם הידע הנכון ואחסון נכון, תוכלו להבטיח שהאוכל שלכם יישאר טרי וטעים. אז אל תפחד להיות יצירתי במטבח ולהפיק את המרב מהמקרר והמקפיא שלך! החיים קצרים מכדי לא ליהנות מארוחה טובה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן