דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין מפות Google ל- Google Earth?

מה ההבדל בין מפות Google ל- Google Earth?

מה זה מפות Google?

מפות Google הוא שירות מיפוי אינטרנט שפותח על ידי גוגל. הוא מציע תמונות לוויין, צילום אוויר, מפות רחוב, נוף פנורמי של 360 מעלות של רחובות, תנאי תנועה בזמן אמת ותכנון מסלול לטיול ברגל, מכונית, אופניים ואוויר. זה זמין בכל הפלטפורמות העיקריות, כולל מכשירים ניידים.

מהו Google Earth?

Google Earth היא תוכנית מחשב המייצגת ייצוג תלת -ממדי של כדור הארץ על בסיס תמונות לוויין. זה מאפשר למשתמשים לחקור את העולם מתצוגת עיניים של ציפור, ולצפות ולקיים אינטראקציה עם מפות, נופים, בנייני תלת מימד ומידע גיאוגרפי אחר. זה זמין בכל הפלטפורמות העיקריות, כולל מכשירים ניידים.

מה ההבדל בין מפות Google ל- Google Earth?

פונקציונליות

מפות Google משמש בעיקר לניווט ומציאת הוראות, ואילו Google Earth משמש לחקירה וגילוי. מפות Google מציעה כיווני פרטים ונהיגה ברמת הרחוב, ואילו Google Earth מציעה חוויה עקומה יותר עם תמונות תלת מימד ויכולת לחקור את העולם מזוויות שונות.

מקורות נתונים

מפות גוגל משתמשות בנתונים ממגוון מקורות, כולל תמונות לוויין, צילום אווירי ונתונים ברמת הרחוב. Google Earth משתמש בנתונים מאותם מקורות, אך כולל גם נתונים ממקורות אחרים כמו נאס”א והסקר הגיאולוגי האמריקני.

שימושיות

מפות Google קל יותר לשימוש ואינטואיטיבי יותר מאשר Google Earth. הוא מיועד לניווט ולציאת הוראות, בעוד שגוגל אדמה מיועדת לחקירה וגילוי. מפות Google נמצא גם בשימוש נרחב יותר מ- Google Earth, מה שמקל על למצוא את המידע הדרוש לך.

עלות

מפות Google משמשות לשימוש, ואילו Google Earth זמין כמנוי בתשלום. המנוי כולל גישה לתכונות נוספות כמו תמונות תלת מימד ויכולת לחקור את העולם מזוויות שונות.

מפות Google ו- Google Earth הן שניים משירותי המיפוי הפופולריים ביותר הקיימים. בין אם אתם מחפשים הוראות או חקר העולם, יש שירות מיפוי עבורכם!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן