דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין מזגן מפוצל, מזגן מרכזי ומזגן חלון?

מה ההבדל בין מזגן מפוצל, מזגן מרכזי ומזגן חלון?

מהו מזגן מפוצל?

מזגן מפוצל הוא סוג של מזגן המורכב משתי יחידות נפרדות. יחידה אחת מותקנת בתוך הבית ואילו השנייה מותקנת בחוץ. היחידה המקורה אחראית לקירור האוויר, ואילו היחידה החיצונית אחראית לשחרור האוויר החם בחוץ. מזגנים מפוצלים הם בדרך כלל חסכוניים יותר באנרגיה מאשר סוגים אחרים של מזגנים.

מהו מזגן מרכזי?

מזגן מרכזי הוא סוג של מזגן המותקן באזור המרכזי בבית. זה מחובר למערכת תעלות המפיצה את האוויר המקורר ברחבי הבית. המזגנים המרכזיים בדרך כלל יקרים יותר מסוגים אחרים של מזגנים, אך הם גם חסכוניים יותר באנרגיה.

מהו מזגן חלון?

מזגן חלון הוא סוג של מזגן המותקן בחלון או בקיר. זה בדרך כלל הסוג הפחות יקר של מזגן, אך הוא גם הכי פחות יעיל באנרגיה. מזגני חלונות מתאימים ביותר לחללים קטנים.

ההבדלים בין מזגן מפוצל, מזגן מרכזי ומזגן חלון

התקנה

מזגנים מפוצלים דורשים התקנת שתי יחידות נפרדות, ואילו מזגנים מרכזיים דורשים התקנת מערכת צינורות. מזגני חלונות הם הקלים ביותר להתקנה, מכיוון שהם דורשים התקנת חלון או קיר בלבד.

עלות

מזגנים מפוצלים הם בדרך כלל הסוג היקר ביותר של מזגן, ואילו מזגנים בחלונות הם בדרך כלל הכי פחות יקרים. המזגנים המרכזיים נמצאים בדרך כלל באמצע מבחינת העלות.

יעילות אנרגיה

מזגנים מפוצלים הם בדרך כלל הסוג היעיל ביותר באנרגיה של מזגן, ואילו מזגנים בחלונות הם בדרך כלל היעילים ביותר באנרגיה. המזגנים המרכזיים נמצאים בדרך כלל באמצע מבחינת יעילות האנרגיה.

לא משנה באיזה סוג מזגן תבחר, אתה יכול להיות בטוח שהוא ישמור על הבית שלך קריר ונוח. אז אל תזיע את זה, פשוט צמרמורת!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן