דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין ליסינג למימון מכוניות?

מה ההבדל בין ליסינג למימון מכוניות?

מהו ליסינג?

ליסינג הוא סוג של מימון המאפשר לך לנהוג במכונית חדשה מבלי שתצטרך לשלם את מחיר הרכישה המלא מראש. במקום זאת, אתה מבצע תשלומים חודשיים לפרק זמן מוגדר, בדרך כלל שנתיים עד ארבע שנים. בסוף חוזה השכירות, אתה יכול להחזיר את המכונית או לקנות אותה עבור יתרת היתרה.

מהו מימון מכוניות?

מימון רכב הוא סוג של מימון המאפשר לך לרכוש רכב עם הלוואה. אתה מבצע תשלומים חודשיים לפרק זמן מוגדר, בדרך כלל שלוש עד חמש שנים. בסוף ההלוואה אתה הבעלים של המכונית על הסף.

ההבדל בין ליסינג למימון מכוניות

תשלומים חודשיים

התשלומים החודשיים עבור הליסינג בדרך כלל נמוכים מהתשלומים החודשיים עבור מימון רכב. הסיבה לכך היא שאתה משלם רק עבור פחת המכונית בתקופת החכירה, ולא מחיר הרכישה המלא.

בעלות

כשאתה שוכר מכונית, אתה לא הבעלים של זה. בסוף חוזה השכירות, עליכם להחזיר את המכונית או לקנות אותה לצורך היתרה שנותרה. כשאתה מממן מכונית, אתה הבעלים של זה על הסף בסוף ההלוואה.

גמישות

ליסינג מציע גמישות רבה יותר ממימון לרכב. אתה יכול לבחור להחזיר את המכונית בסוף חוזה השכירות או לקנות אותה לצורך היתרה שנותרה. במימון רכב, אתה נעול בהלוואה עד שתשלם אותו.

ליסינג ומימון מכוניות הן שתי דרכים שונות למימון מכונית. הכרת ההבדלים בין השניים יכולה לעזור לך להחליט איזה מהם מתאים לך. אז קדימה וקבל את מכונית החלומות שלך – זה קל יותר ממה שאתה חושב!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן