דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין לינולאום לוויניל (PVC)?

מה ההבדל בין לינולאום לוויניל (PVC)?

מהו לינולאום?

לינולאום הוא חומר ריצוף עמיד העשוי מחומרים טבעיים כמו שמן פשתן, אבק פקק, קמח עץ ומילוי מינרלים. הוא זמין במגוון צבעים ודפוסים ומשמש לעתים קרובות במטבחים ובחדרי אמבטיה. זה עמיד, קל לניקוי ועמיד בפני מים וכתמים.

נושאים קשורים:

 

מהו ויניל (PVC)?

ויניל (PVC) הוא חומר ריצוף סינטטי העשוי פוליוויניל כלוריד (PVC). הוא זמין במגוון צבעים ודפוסים ומשמש לעתים קרובות במטבחים ובחדרי אמבטיה. זה עמיד, קל לניקוי ועמיד בפני מים וכתמים.

עמידות

לינולאום עמיד יותר מוויניל (PVC). זה עמיד בפני שריטות ושקעים ויכול להימשך עד 40 שנה בטיפול ותחזוקה נאותים. ויניל (PVC) פחות עמיד וניתן לשרוט אותו ולשטוף אותו בקלות. בדרך כלל זה נמשך בין 10 ל 20 שנה.

תחזוקה

לינולאום קל לתחזוקה ודורש רק סחף רגיל וניפוי. ויניל (PVC) דורש תחזוקה רבה יותר ויש לנקות אותו עם חומר ניקוי עדין ומים חמים.

עלות

לינולאום בדרך כלל יקר יותר מוויניל (PVC). בדרך כלל זה עולה בין 2 ל -5 $ למ”ר, ואילו ויניל (PVC) בדרך כלל עולה בין $ 1 ל -3 $ למ”ר.

כשמדובר בריצוף, ישנן אפשרויות רבות לבחירה. לינולאום וויניל (PVC) הם שני חומרים פופולריים המציעים עמידות, תחזוקה קלה ומגוון צבעים ודפוסים. אז אם אתם מחפשים רצפה חדשה, מדוע לא לנסות אחד החומרים האלה? זה בטוח לגרום לבית שלך להיראות נהדר!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן