דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין כירופרקטיקה לאוסטאופתיה?

מה ההבדל בין כירופרקטיקה לאוסטאופתיה?

מהו כירופרקטיקה?

כירופרקטיקה היא סוג של רפואה אלטרנטיבית המתמקדת באבחון וטיפול בהפרעות מכניות של מערכת השלד -השלד, ובמיוחד בעמוד השדרה. זה מבוסס על האמונה כי הפרעות אלה יכולות להשפיע על מערכת העצבים ועל בריאותו הכללית. כירופרקטורים משתמשים במגוון טכניקות לטיפול בהפרעות אלה, כולל טיפול ידני, פעילות גופנית וייעוץ לאורח חיים.

מהי אוסטאופתיה?

אוסטאופתיה היא סוג של רפואה אלטרנטיבית המתמקדת באבחון וטיפול בהפרעות שרירים ושלד. זה מבוסס על האמונה כי הפרעות אלה יכולות להשפיע על מבנה ותפקודו של הגוף. אוסטאופתים משתמשים במגוון טכניקות לטיפול בהפרעות אלה, כולל טיפול ידני, פעילות גופנית וייעוץ לאורח חיים.

הבדלים בין כירופרקטיקה לאוסטאופתיה

טכניקות טיפול

ההבדל העיקרי בין כירופרקטיקה לאוסטאופתיה הוא סוג טכניקות הטיפול בהן נעשה שימוש. כירופרקטורים משתמשים בטיפול ידני, כמו מניפולציה בעמוד השדרה, לטיפול בהפרעות שרירים ושלד. אוסטאופתים משתמשים במגוון טכניקות, כולל טיפול ידני, פעילות גופנית וייעוץ לאורח חיים.

אבחון

כירופרקטורים מתמקדים באבחון וטיפול בהפרעות מכניות של מערכת השלד השרירי, ואילו אוסטאופתים מתמקדים באבחון וטיפול בהפרעות שרירים ושלד. כירופרקטורים משתמשים במגוון טכניקות כדי לאבחן הפרעות אלה, כולל בדיקה גופנית, צילומי רנטגן ובדיקות מעבדה. אוסטאופתים משתמשים במגוון טכניקות לאבחון הפרעות אלה, כולל בדיקה גופנית, צילומי רנטגן ובדיקות מעבדה.

היקף התרגול

כירופרקטורים מאומנים לאבחון וטיפול בהפרעות מכניות במערכת השלד השרירי, ואילו אוסטאופתים מאומנים לאבחון וטיפול בהפרעות שרירים ושלד. כירופרקטורים אינם מאומנים לאבחון או לטפל במחלות פנימיות, ואילו אוסטאופתים מאומנים לאבחון וטיפול במחלות פנימיות.

חינוך והכשרה

כירופרקטורים חייבים להשלים תוכנית דוקטורט לארבע שנים ברפואה כירופרקטית, בעוד שאוסטאופתים חייבים להשלים תוכנית דוקטורט לארבע שנים ברפואה אוסטאופתית. כירופרקטורים חייבים לעבור גם בחינת מועצה לאומית, ואילו אוסטאופתים חייבים לעבור בחינת מועצת המנהלים.

לא משנה באיזה טיפול תבחר, כירופרקטיקה או אוסטאופתיה, אתה יכול להיות בטוח שאתה בידיים טובות!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן