דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין זומבה לזומבה זהב?

מה ההבדל בין זומבה לזומבה זהב?

מה זה זומבה?

זומבה הוא חוג כושר מבוסס ריקוד המשלב מוזיקה לטינית ובינלאומית עם מהלכי ריקוד. זהו אימון בעל אנרגיה גבוהה שנועד להיות כיף וקל לעקוב אחריו. שיעורי זומבה מוצעים בדרך כלל בחדרי כושר, מרכזי כושר ומרכזים קהילתיים.

מה זה זהב זומבה?

זומבה גולד היא גרסה שונה של כיתת זומבה המקורית. זה מיועד לאנשים שאולי לא יוכלו לעמוד בקצב העוצמה של כיתת זומבה רגילה. שיעורי זהב זומבה הם בדרך כלל בקצב איטי יותר ומתמקדים במהלכים בעלי השפעה נמוכה. הם נועדו להיות קל יותר לעקוב אחריהם.

מה ההבדל בין זומבה לזומבה זהב?

ההבדל העיקרי בין זומבה לזהב זומבה הוא רמת העוצמה. שיעורי זומבה הם אנרגיה גבוהה וקצב מהיר, ואילו שיעורי זהב זומבה הם איטיים יותר ומתמקדים במהלכים בעלי השפעה נמוכה. שיעורי זהב זומבה נועדו גם להיות קל יותר לעקוב אחריהם.

רמת עוצמה

רמת העוצמה של כיתות זומבה גבוהה בהרבה מזו של שיעורי זהב זומבה. שיעורי זומבה הם בקצב מהיר וכוללים הרבה קפיצות ומהלכים אחרים בעלי השפעה גבוהה. לעומת זאת, שיעורי זהב זומבה הם איטיים יותר ומתמקדים במהלכים בעלי השפעה נמוכה.

מוזיקה

המוזיקה המשמשת בשיעורי זומבה היא בדרך כלל בהשראת לטינית, ואילו המוזיקה המשמשת בשיעורי זהב זומבה מגוונת יותר. שיעורי זהב זומבה עשויים לכלול מוזיקה מז’אנרים שונים, כמו פופ, רוק ומדינה.

לא משנה באיזה שיעור תבחרו, זומבה וזומבה זהב הם שתיהן דרכים נהדרות להתאים וליהנות! אז למה לא לנסות את שניהם?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן