דף הבית » מה ההבדל » מה ההבדל בין ויסקי לקוניאק?

מה ההבדל בין ויסקי לקוניאק?

מהו ויסקי?

ויסקי הוא סוג של משקה אלכוהולי מזוקק העשוי מחית תבואה מותססת. דגנים שונים משמשים לזנים שונים, כולל שעורה, שעורה מותכת, שיפון, שיפון מותס, חיטה ותירס. הדגנים מעורבבים במים ומותססים, ואז מזוקקים, ולבסוף מתיישנים בחביות עץ.

מה זה קוניאק?

קוניאק הוא סוג של ברנדי, שהוא רוח העשויה מיין מזוקק. הוא מיוצר באזור הקוניאק בצרפת ועשוי מענבים לבנים, בדרך כלל Ugni Blanc, Folle Blanche וקולומברד. הענבים מותססים, מזוקקים ואז מתיישנים בחביות אלון לפחות שנתיים.

ההבדל בין ויסקי לקוניאק

ההבדל העיקרי בין ויסקי לקוניאק הוא המרכיב הבסיסי המשמש לייצורם. הוויסקי עשוי מדגנים ואילו קוניאק עשוי מענבים. הבדל זה במרכיבים מעניק לכל רוח טעם וארומה ייחודיים משלה.

ויסקי

ויסקי יש טעם וארומה חזקים ומעושנים, שמקורם מהדגנים המשמשים להכנתו. בדרך כלל הוא מיושן בחביות אלון, המעניק לו טעם עצי ואלוני. לסוגים שונים של ויסקי יכולים להיות טעמים שונים, תלוי בסוג התבואה המשמשת ואורך ההזדקנות.

קוניאק

לקוניאק יש טעם וארומה מתוקים ופירותיים, שמקורם בענבים המשמשים לייצורו. בדרך כלל הוא מיושן בחביות אלון, המעניק לו טעם עצי ואלוני. לסוגים שונים של קוניאק יכולים להיות טעמים שונים, תלוי בסוג הענבים המשמשים ואורך ההזדקנות.

מסקנה

ויסקי וקוניאק הם שתי הרוחות הפופולריות ביותר בעולם. בעוד ששניהם משקאות אלכוהוליים מזוקקים, הם עשויים מרכיבים שונים ויש להם טעמים וניחוחות שונים. אז בפעם הבאה שאתה מחפש רוח ליהנות, למה לא לנסות גם ויסקי וגם קוניאק ולראות איזה מהם אתה הכי אוהב? לחיים!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן